Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Min gutt på tre mnd spiser ca 130 ml på et måltid, noen ganger 170 ml, men det hører til sjeldenheten. Og jeg kjenner en liten tass på kun en mnd som spiser 170 ml for hvert måltid! De får begge bare NAN. og de spiser ca samtidig. Så... Mitt spørsmål er egentlig da om det er "vanlig" at en på tre mnd spiser så lite? Er ikke gravid da, men får ikke byttet nick Bare så det også er sagt
petite fleur Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Da sønnen min var 3 mndr spiste han enda mindre enn din, han spiste ca 120 ml pr måltid. Noen ganger klarte han ikke på alt heller, han er en småspist liten fyr ;-) Han er helt normal, litt lett i forhold til lengden, men er frisk og aktiv og blid ;-) Nå når han er 5 mndr spiser han forresten 150 ml pr måltid, + grøt morgen og kveld.
Smiiil :o) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Min datter er veldi småspist. Bare mellom 100-140 hver gang. Hun er 4 måneder. Men bekymrer meg ikke i og med at hun legger på seg det hun skal.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Ok Da trenger jeg kanskje ikke være så redd da Han spiser jo litt i miste laget synes jeg. Men han legger jo på seg det han skal tror jeg, har ikke sjekket på en stund nå da. Så kan det jo liksom gå så innmari lenge mellom hver gang også, 4-5-6 timer noen ganger vettu!
Gjest Orkideen Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Datteren min på fem uker drikker mellom 100-140 ml pr måltid. Men grunnen til at hun spiser så mye er at hun ble født dysmatur og prøver å ta igjen det tapte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå