Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 siden babywatcher.com ikke sender før august finnes det andre plasser man kan få tak i?? :-) Noen som vet?
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 leste et innlegg her igår, at de skulle få inn nye baby watchere om et par uker, hmm men du kan jo også kjøpe en doppler.. Det er hva jeg fikk idag!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 :-) hvor får man kjøpt en doppler da? ;-)
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ser det finnes flere typer... en på qxl som heter angelsounds...ser litt klompete ut med deadsett for å høre lyden. Den andre jeg har sett er på billig-test... Den heter doppler et eller annet. Ser mer normalt ut, men er 3 ganger så dyr. Så lurer jeg på. Vil jeg som "ikke-faglært" kunne finne hjertelyden???? Vil jeg bare bli enda mer bekymret??? Skal sies at det blir et spesielt svangerskap, da de ikke fant hjertelyden på min baby så sent som i uke38... Vil denne saken kunne hjelpe meg...??? Hva sier egentlig jordmødre og leger??? De er vel kanskje negativ til det, eller?
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 den jeg har er angelsounds fetal doppler.... har et hjerte på midten..hmm.. funker til akkurat det den skal fungere til!!
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 sunnybeach, bare søk på angelsounds doppler, er ikke dyr, og den fungerer til det du skal
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 tusen takk for svar :-) Skal se hva jeg finner ;-) Hadde vært kos med en slik en :-)
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 ja jg var i ekstase siden jeg fikk min idag!! ehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå