Gå til innhold

babywatcher!!! hvor få tak i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden babywatcher.com ikke sender før august finnes det andre plasser man kan få tak i?? :-)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste et innlegg her igår, at de skulle få inn nye baby watchere om et par uker, hmm men du kan jo også kjøpe en doppler.. Det er hva jeg fikk idag!

Skrevet

:-) hvor får man kjøpt en doppler da? ;-)

Skrevet

Ser det finnes flere typer... en på qxl som heter angelsounds...ser litt klompete ut med deadsett for å høre lyden. Den andre jeg har sett er på billig-test... Den heter doppler et eller annet. Ser mer normalt ut, men er 3 ganger så dyr. Så lurer jeg på. Vil jeg som "ikke-faglært" kunne finne hjertelyden???? Vil jeg bare bli enda mer bekymret??? Skal sies at det blir et spesielt svangerskap, da de ikke fant hjertelyden på min baby så sent som i uke38... Vil denne saken kunne hjelpe meg...??? Hva sier egentlig jordmødre og leger??? De er vel kanskje negativ til det, eller?

Skrevet

den jeg har er angelsounds fetal doppler.... har et hjerte på midten..hmm.. funker til akkurat det den skal fungere til!!

Skrevet

sunnybeach, bare søk på angelsounds doppler, er ikke dyr, og den fungerer til det du skal :D

Skrevet

tusen takk for svar :-) Skal se hva jeg finner ;-) Hadde vært kos med en slik en :-)

Skrevet
:) ja jg var i ekstase siden jeg fikk min idag!! ehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...