Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

10167 i smell. Fy fillern det var litt av en gave å få i posten

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Oi det var en del mere enn jeg fikk. Fikk baksmell jeg også til tross for at jeg betalte ekstra skatt hver mnd... :-(

Skrevet

ja, er ikke noe stas. Jeg fikk 16449 kr i smell om det hjelper ;-) Hadde regnet med det, men kipt uansett....

Skrevet

jeg fikk igjen 1090...

Og var forberedt på litt i minus.....

*puster lettet ut*

Skrevet

fikk igjen 27.571,- jeg.., heldigvis!

Kan jo tenkes du ikke får så mye i baksmell om du skal gjøre endringer da.., hør med noen som kan skatt så kan de sikkert hjelpe deg ned på null i en fei

Skrevet

Nettopp fått vite at vi får igjen over 50 000. Deilig. Sånn er det når man har kjøpt seg hus og bil og ikke regnet med rentefradrag når vi har bestilt skattekort.

Men vet hvordan det er å få baksmell også, en veldig kjip følelse. Har medfølelse!

Skrevet

Det verste er at jeg hadde ikke regnet med det i det hele tatt. jeg og betaler ekstra hver mnd for å få igjen litt. Men i 07 hadde jeg brått tre arbeidsgivere så det har vel blitt noe kluss da.

Skrevet

Æsj, så irriterande :-( Fekk også smell, men "berre" 4600. Men det er mykje nok til at eg har litt problem med å spa opp dei kronene sånn utan vidare....

Skrevet

skal jo betale innen 30 april... kjipt ja...

mannen får igjen 15000 da siden alt av gjeld står på han. Så i det hele får vi jo igjen 5000. Men de 10000 ut hadde jeg ikke helt ventet med. Og hvertfall ikke med baby i vente

Skrevet

Baksmell her og :(

Tror de lurer oss alle!! Fikk 14 000kr i baksmell i fjor og startet å betale mere i skatt etter det. Skrev hvor mye jeg kom til å tjene neste år, men alikevell fikk jeg baksmell på 4000kr nå. DRITT!!!!

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i altså... Håpet på en skikkelig "gave" i år etter baksmell ifjor... men nei.. over 20tusen i baksmell iår også.. dobbelt av i fjor.. Skjønner ikke hva som er feil....

Skrevet

Gå heller over til tabell trekk! da trekker di skatt etter hvor mye en tjener måned for måned å det er nesten umulig å få baksmell:o)

Skrevet

nope:: Det er nemlig det jeg har hatt. De sa det var det beste de og, men tydeligvis ikke. Tabelltrekk gjennom hele året hadde jeg visst hatt

Skrevet

Jeg har tabelltrekk jeg. Har hatt det i noen år allerede.. men den stemmer ikke akkurat.. Men etter noen timers studering så oppdaget jeg en alvorlig feil i selvangivelsen.. De har lignet meg i skatteklasse 1 istedet for kl 2... og da mistet jeg en masse fradrag. Så etter noen telefoner fikk jeg bekreftet at jeg skal lignes i kl 2 siden jeg ikke har felles barn med samboer.. Babyen kommer ikke før i 2008 ligningen... Så nå har jeg endret skattekortet mitt så jeg ikke går i fella til neste år...

Så et lite tips til dere som har barn fra før og er i nytt forhold..sjekk skatteklassen de har lignet dere i... (bare et lite tips..).

Etter mye regning og sjekking så ble minusen "bare" 3tusen istedet for 21tusen (minus).....

Skrevet

så bra du fant ut av det da. Det var jo skikkelig forskjell og det. Lurer på om jeg skal være i klasse en eller 2:.? Har ingen barn, men er gift. Blir vel brått kl 1 da vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...