Koja Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen her som har gjort det??I såfall hvor??Hva kostet det, og var det verdt det??
lisje marthemora Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Mannen min har gjort det på Haukeland, og det var ikke vellykket. Han fikk det heldigvis dekt pga arbeidet.
Koja Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 betyr det at han fortsatt må bruke briller/linser??
Snusmusa Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Min bror har gjort det,superfornøyd-kostet 30000.- I oslo. Men hørte om at det går å gjøre det i Estland faktisk, til 8000.- Men vet ikke noe om det altså, men det er kanskje vært å sjekke ?? Da må det jo bli en tur, også være der noen dager, for det er jo litt "rekonvalesens-tid".. Også kan du visst nok få etterkorrigering i norge om du trenger det da, og da er visstnok "bare" egenandel du må betale.. Men dette må du sjekke ut altså, ikke lest det selv..
lisje marthemora Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ja, han er langsynt og hadde skjeve hornhinner ,og den kombinasjonen er vist litt vanskelig. De klarte å rette opp hornhinnene men ikke resten. Det positive er nå at han har litt mindre hodepine. Men det sies at det er enklere med de som er nærsynt.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg har operert øynene i Skien - veldig flinke der! Hadde skeive hornhinner og var nærsynt og måtte ta den operasjonen de kaller ASA, hvor de "skraper" på hornhinna, og man har ubehag i ca en uke og ser ikke bra på ca en måned eller no(Tar lengre tid før synet er "tilbake" og mer smerter enn vanlig laserop.). Operasjonen var smertefri, var ubehagelig i ca en uke, men synes aldri det var vondt...bare ekkelt. Synes jeg så ganske bra temmelig fort. Gjorde det i august, og har sett kjempebra lenge nå =) Er utrolig fornøyd!!! Jeg innbiller meg at jeg ser bedre enn jeg gjorde med brillene på, hehe =P Var -20% kampanje, og jeg betalte 36 000,-(trur jeg, husker ikke helt!). Den operasjonen jeg måtte ta er litt dyrere i utgangspunktet enn vanlig laseroperasjon. Men absolutt verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå