Gå til innhold

Jeg savner han men møtes vi for ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg flyttet ut for 1mnd siden fordi han var usikker på følelsene sine, han sier han savner meg og vi møtes hver andre dag..Jeg flyttet for at han skulle finne ut av følelsene sine og tror kanskje vi møtes for ofte til at han skal innse at han vil ha meg og at han elsker meg.Hva tror dere?eller er det bra å møtes sånn som vi gjør?Hvordan bør jeg forholde meg til dette?Savner han så masse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere møtes for ofte :-) Han må nok få litt avstand for å kjenne på ting. Lykke til.

Skrevet

jeg hadde holdt meg litt unna, latt han få kjenne på savnet og følelsene sine for deg!

Skrevet

Tror nok at du bør gi ham litt enten/eller på dette her. For sånn som det virker nå får han jo både i pose og sekk, på din bekostning. Han får jo både friheten og kan gjøre hva han vil, i tillegg til at du stiller opp når det passer ham.

Hold deg litt i skinnet du, og la ham få merke at du faktisk ikke finner deg i å bli behandlet slik som dette. Si for eksempel at du allerede har andre planer hvis han vil møte deg, om det så bare er å ha en rolig kveld hjemme med deg selv, og fortell ham at når han ikke har deg på første rekke vil ikke du ha ham på første rekke heller.

Jeg kan ikke love deg at han kommer tilbake til deg på denne måten, men du beholder i det minste selvrespekten. Og vil du virkelig fortsette "forholdet" på denne måten?

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg er helt enig med deg jeg bør nok holde meg i skinnet og leke litt "kostbar" da vil han nok vise mer interesse.Det er bare det at jeg syntes det er så vanskelig for jeg kunne ha møtt han hver dag...Jeg skal prøve å ta tipset ditt og holde meg i skinnet en periode, vet jo at det er det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...