UpsyDaisy Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi har sønnen vår på 6 uker sovende i stua på dagtid, men noen har reagert på dette.. Sover deres baby på soverommet på dagen? Da hadde jeg ikke gjort annet enn å løpe opp og ned her i huset.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Han har alltid sovet ute i vogna på dagtid.. Når han var så liten som din og sov flere lurer,så sov han den lengste ute i vogna og de andre lurene sov han inne i vugga som stod i stua.. Har aldri sovet på soverommet på dag/kveld..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Min gutt sov også i stuen da han var så liten. Flyttet han inn på rommet rundt 2,5mnd. I sommer skal jeg få han til å sove i vognen fordi det er det de gjør i bhg - så vi øver oss litt hjemme før bhg.start.
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 På fanget, i vogna inne, på gulvet (under babygymmen) med teppe over seg, i kurv (familiegreie) og vogn ute... Ligger aldri på rommet sitt på dagen nei...
3finebarn Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Mine sov nede til de var 2-3 mnd, etter det flytta jeg de på soverommet siden de våknet så lett av bråket her nede. Synes ikke det høres unormalt ut:)
wirre;o) Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Lillewirre sov i Leandervuggen sin på dagtid fra hun ble født til hun var 7-8mnd, hun tåler nå støy når hun sover og hun sover hvorsomhelst... i dag er hun 14mnd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Begge mine barn sov i stua når de var små for å venne seg litt til lyder rundt seg. Nå sover storesøster på snart 3 år i senga. Lillebror på 8 mnd sover i senga når vi er hjemme, ellers i vogna evnt. bilstolen når mammaen har han med på shopping.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Vi prøvde å ha han inne, men det likte han ikke, så til slutt havnet han på verandaen og der sover han enda som en stein. Men han bør egentlig ikke sove noe særlig på dagtid, lenger, for han er klin umulig å legge på kveldstid.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Da lillegutt her var så liten sov han i lekegrinda eller på fanget... Nå er han 8 mnd og sover i vogna ute (han må trilles i søvn først, da...) eller, sånn som været er idag, veldig vått, sover han i vogna i gangen. Det er nødløsningen;) Har ikke sovet i senga si på dagtid, og det gidder jeg ikke å prøve på en gang, av (ubegrunnet) frykt for å ødelegge kveldsrytmen og at han sovner i senga si om kvelden selv om han virker lys våken. Skjønner at det er natta... Synes du skal gjøre som du selv vil og hva som passer for dere:) Alle er forskjellige og gjør forskjellig når det gjelder soving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå