Plutseliten :) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hehe....datteren min har sånne crocks....minstemann lillebror elsker å leke med disse. Han har klart å rive i stykker remmen på den ene,og den har blitt limt. Idag klarte han det igjen,og jeg måtte forte meg å fikse før hun kom fra skolen Superlim og sko i hendene og fornærmet borrelås hengende rundt bena...masse lim-trykke delene sammen- og VIPS så satt pekefinger og tommel limt bom fast Nå har jeg da siste halvtimen,rimlig desperat slept rundt på en "enda mer fornærmet fordi han ikke får skoen liten gutt" og en rosa crocs på hånda. Hihi....neglelakkfjerner,whitesprit...som selvfølgelig står høyt opp og ute i boden. Løsnet tilslutt,rimelig sår på fingertupper. Så kommer datteren min inn nå,lukter ut i luften....og sier "har du vasket" Noen andre med superlimerfaringer?
Trollmora Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ha ha ha Jeg fikk noen assosiasjoner om pannekakeeventyret nå, der sleiva hang i kjærringa, kallen på kjærringa, skrikerungene deretter osv osv. mens pannekaka trille fremfor ) Bruker du vanligvis å vaske med whitespirit siden dattera mente det luktet rent?
Plutseliten :) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Det var ikke langt unna...for med i toget rundt for å finne løsningsmidler måtte jo ballen og gravemaskinen være med Haha...skulle nesten tro det,hun kjente vel en ny lukt og tenkte hun skulle være hyggelig å spørre da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hahahahahaha......................nå fikk jeg meg en god latter!!!! Synes jeg ser dere toge rundt i den fantastisk "gode" nyvasklukten:-) Og ja........jeg har også limt meg selv sammen........mange ganger.....for man lærer jo aldri når det gjelder lynlim...:-D Sårt og stivt og rart noen dager, så vips løsner det og alt er som før....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå