Gå til innhold

Hvordan har dere mulighet til å sitte på dib nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber turnus natt,så jeg har fri noen dager i uka. Lillemor er i barnehage.

Hva med dere? Små barn? Permisjon?Arbeidsledige? Turnus? Gravide?

Bare litt nysgjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permisjon. Junior sover på verandaen.

Skrevet

Sitter på jobb jobb og pakker papirer samtidig som jeg følger ltt med her

Skrevet

Permisjon! Og nå sover småen:)

Har tusen andre ting å gjøre, men man blir jo så avhengig. Noen ganger er jeg her inne flere timer, andre ganger går det mange uker før jeg besøker siden.

Skrevet

sykemeldt,gravid og lillemann på 3år er her sammen meg.han ser film akkurat nå.

Skrevet

Permisjon - jr sover

Men burde kanskje ha ryddet, vasket, strikket isteden ... hehe

Skrevet

hjemmeværende og ene sover, den andre spiser frukt med pappaen sin

Skrevet

Permisjon. Lillegutt sover :)

Skrevet

Sykemeldt..

Junior sover og gubben er på møte..

Skrevet

Permisjon...hadde aldir brukt tid her hvis ikke tror jeg..kjeeeder meg for tida...

Skrevet

Jeg har skrivepermisjon fra jobben i dag, og skulle egentlig skrevet seriøs oppgave. Uff.

Skrevet

Arbeidsledig. :(

Skrevet

Jobber 50% og er hjemmer mandag og onsdag

Skrevet

Student som i blant leser og jobber litt hjemme også :). Har akkurat vært og levert oppgaven jeg har skrevet på nå. Endelig ferdig, puh :)!

Skrevet

perm uten lønn, lillewirre sover sin daglige langsøvn, middagen er laget, vaskerommet er tømt og bikkja har vært ute;o)

Skrevet

Jeg jobber hjemme (selvstendig næringsdrivene) og er i 60% perm. Storesøster er i bhg og lillebror sover.

Jeg har støvsugt, vasket gulver og vasket 2 maskiner med klær og vært ute å arbeidet. Så sitter her å venter på mannen nå =)

Skrevet

FRI idag. Skulle vel strengt tatt ha vasket vindu eller noe annet fornuftig, men men.....

Skrevet

gravid og sykemeldt.. har snart permisjon da..;)

snuppa er i barnehagen men skal straks gå å hente henne nå..;)

Skrevet

Hjemmeværende, daniel er syk og sover stakars...

Skrevet

Jobber en kveld i uka+annenhver helg. Gravid og sønnen min går ikke i barnehage:)

Nå har han sovet, hører han er våken nå..ligger å traller.. hehe;)

Skrevet

må også få sagt at jeg har vært effektiv i dag. vært å handlet en del mat, og gave til sambo sin tante som vi skali bursdag til. så har jeg hengt opp to maskiner med klær, brettet to maskiner med klær, støvsugd omtrent hele huset... så syns jeg har vært effektiv.. selv med masse kynnere..;)

Gjest irismor
Skrevet

Skal skyte stevne i kveld. Har fri i dag, akkurat ferdig med en treningsøkt med luftpistolen.

Så nå bare tar jeg det piano akkurat i øyeblikket =o)

Skrevet

Permisjon og gutten sover:o)

Skrevet

Vel... ungene mine leker fint her i stua (minsten sover) akkurat nå så da sitter jeg her litt i mens. Tidligere i dag har vi vært ute på lekepark og kost oss. ....Kan jo ikke engasjere de hele tiden....

Ellers så jobber jeg 75 % og da er ungene i barnehage. (siden de går 50 % der, har de fri noen dager i uka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...