Gå til innhold

hvor går ferien med 1 åring i hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to store barn på 8 og 12 år, så fikk vi en liten her for 1 år siden, har vært i tyrkia noen ganger, men vil liksom ikke dit med en 1 åring, vet ikke hvorfor.... noen som vet om noen brae steder til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har leid oss et hus med koselig uteplass i Dubrovnik, Kroatia :-)

Gleeeeeder meg!

Greit at man kan lage litt mat selv, og samtidig ha en koselig plass å være på kvelden når de små har lagt seg :-)

Skrevet

Feriesenter i Danmark er alltid koselig.

Skrevet

Vi skal til Tyrkia, Side. Gleder oss vi :-)

Skrevet

Kreta, Chania =)

Skrevet

Nærmere bestemt Agia Marina!

Skrevet

Vil anbefale Kypros. Figg Tree Bay er kjempe fint. Ellers er jo Danmark er fint alternativ, Marienlyst syntes vi er topp. Kort vei til masse.(f.eks København og Tyskland)

Skrevet

HVis du vil til sydeligere strøk kan jeg anbefale Kypros, Fig Tree Bay . Vi bodde på Nausicaa Garden og det var utrolig fint for barne familier. Er snart 1 år siden vi var der og gutta var da 2 år og mini var

3 mnd.............. Men dit ville jeg reist igjen hvis vi skulle på sydentur nå....

I sommer skal vi til Dannark i en uke...... Hele familien til mannen leier hus der nede. Så bor vi rett ved siden av hverandre rett ved stranda i ei uke,,,,,,,,, var der ifjor også og det var stor suksess( selvom det regna ei uke i strekk) Super ferie for en 1 åring................

Skrevet

Tenerife, med 1 åring og nesten 3 åring.

Har leid oss et rekkehus like ved basseng og strand :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...