Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nå er jeg 12 dpo på FF, og nu kommer der EL-slim av veldig god kvalitet (altså ikke sædrester). Skjønner ingenting jeg. Andre som har prøvd?
Stolt mamma og englemamma Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 på FF? hva betyr FF? hehe eg fikk dette når eg var ca 6dpo med veldig veldig god kvalitet. dette var hller ikk sædrester da mannen er bortreist. han reiste dagen etter EL. håpr noen svarer:)
Hera83 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg har ikke peiling på el-slim og slikt, men jeg hadde mye utflod i dagene før jeg egentlig skulle hatt mensen. Er gravid i uke 32 nå. Lykke til!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 men var det sånn tykt som du kunne dra i på en måte:P hehe (sorry detalj)
Hera83 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hmm.. Det begynner å bli noen mnd siden nå, men jeg tror det var det ja. Jeg reagerte egentlig mest fordi det var veldig uvanlig at jeg hadde slikt slim like før mensen. Begynte derfor å lure på om det var noe på gang..
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 FF- fertilityfriend Jeg har selv været gravid før, men den gang sjekker jeg ikke sekreter og sånn. (Tenkte ikke over det at bli gravid, slutta bare med prevensjon). Den slimen jeg hadde i dag, var klar blandet med litt hvidt, og den var ganske tøylig og kunne bli ved med å strekkes gang på gang. Ganske lik EL-slim som jeg hadde for godt 14 dager siden, bortsett fra at den for 14 dager siden var der striper av blod i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå