Gå til innhold

EL-slim på 12 dpo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 12 dpo på FF, og nu kommer der EL-slim av veldig god kvalitet (altså ikke sædrester). Skjønner ingenting jeg. Andre som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på FF? hva betyr FF? hehe

eg fikk dette når eg var ca 6dpo med veldig veldig god kvalitet. dette var hller ikk sædrester da mannen er bortreist. han reiste dagen etter EL.

håpr noen svarer:)

Skrevet

Jeg har ikke peiling på el-slim og slikt, men jeg hadde mye utflod i dagene før jeg egentlig skulle hatt mensen. Er gravid i uke 32 nå. :) Lykke til!

Skrevet

Det var blankt slim.. Glemte å si det. :)

Skrevet

men var det sånn tykt som du kunne dra i på en måte:P hehe (sorry detalj)

Skrevet

Hmm.. Det begynner å bli noen mnd siden nå, men jeg tror det var det ja. Jeg reagerte egentlig mest fordi det var veldig uvanlig at jeg hadde slikt slim like før mensen. Begynte derfor å lure på om det var noe på gang..

Skrevet

FF- fertilityfriend

Jeg har selv været gravid før, men den gang sjekker jeg ikke sekreter og sånn. (Tenkte ikke over det at bli gravid, slutta bare med prevensjon).

Den slimen jeg hadde i dag, var klar blandet med litt hvidt, og den var ganske tøylig og kunne bli ved med å strekkes gang på gang. Ganske lik EL-slim som jeg hadde for godt 14 dager siden, bortsett fra at den for 14 dager siden var der striper av blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...