Gå til innhold

Vi savner hverandre og tror vi møtes for ofte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg flyttet ut for 1mnd siden fordi han var usikker på følelsene sine, han sier han savner meg og vi møtes hver andre dag..Jeg flyttet for at han skulle finne ut av følelsene sine og tror kanskje vi møtes for ofte til at han skal innse at han vil ha meg og at han elsker meg.Hva tror dere?eller er det bra å møtes sånn som vi gjør?Hvordan bør jeg forholde meg til dette?Savner han så masse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper jeg snart er i dine sko....

har ikke flyttet enda, men håper han vil savne meg når jeg flytter herfra...

om han så gjør vil jeg nok prøve å holde igjen. det var jo en grunn til at det ble slutt.

man faller fort tilbake i gamle spor, også blir det slutt igjen.

ta dere god tid.... og jeg ville nok anbefale å ikke se hverandre så ofte.....

han må jo finne ut av om det er deg, ellern noen han savner...

Skrevet

Prøv å treffes så lite som mulig. Man tenker ikke helt "rett" når man er oppi en sånn situasjon. Han har jo ikke tid til å finne ut at han savner deg dersom dere treffes hele tiden. Han bør få muligheten til å oppleve livet uten deg for å kunne forstå hva han går glipp av. Man vet ikke hva man savner før man plutselig ikke har det lenger...

Jeg og drømmemannen hadde ca et halvt år fra hverandre - med minimal kontakt - før ting ordnet seg. Dette var før vi fikk barn og alt var jo mye lettere da. Nå er vi begge enige om at forholdet vi har nå aldri kunnet funket hvis vi ikke hadde hatt den tiden hver for oss. Vi trengte rett og slett å finne oss selv igjen for å forstå at vi hadde det best med den andre.

Skrevet

Tusen takk for svar:) jeg er helt enig med dere, vi bør nok ikke møtes så ofte heller minst mulig for at han skal kunne savne meg..Han kommer i morgen så skal snakke med han da.Tenker kanskje frøkna på 2 år også blir litt forvirra når pappa kommer og går liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...