Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 må man melde seg inn noen steder? Hvor finner man skjema og slikt?
Nurket.21.12.09 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 du må melde deg inn i libero klubben. www.libero.no også kommer det en hente lapp i posten pakken hentes på lindex butikk
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk bare ett gavekort i posten, hvor det sto hvor jeg skulle hente pakken. Ble egentlig litt overrasket, for jeg var ikke klar over at de ga bort sånne pakker. Sammen med gavekortet kom det også ett gi bort gavekort. Noe sånt som "vet du om en venninde som er gravid og kan trenge denne pakken" Hvis ikke ville jeg meldt meg inn i liberoklubben. Ligger mulighet på sidene her, men hvis ikke er www.libero.no - bare å melde seg på Tror pampers også har en sånn pakke. Har sendt inn den gratis greia som ligger i boka vi fikk hos Jordmora. Hvis ikke kan du gå inn på www.pampers.no og klikke på gratis babypakke. De samarbeider med Apoteket - så den henter du nok der! I mine øyne, så kan det være greit å ta imot det som er gratis, da får en sett og prøvd endel. Dette kommer til å bli dyrt nok!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå