Gå til innhold

reklame! grrr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så lei nå.. postkassa mi blir tutet full med mer eller mindre reklame.. noe reklame er interessant, så vil jo ikke bli kvitt alt, men det er så myyyye! og på tv, der er det et tonn med ekle reklamer, om endetarmskløe, illeluktende utflod, neglesopp, og fotsopp.. og selvfølgelig, for meg med dåååårlig matlyst, er jo ikke alltid apetittvekkende.. er jeg helt overhormonell, eller er det fler der ute som er lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig...oooooooooooveraaaaaaaaaaaaalt....tilogmed telefon reklame!!!!! Får masse inn på tlf...Det har jo tatt helt av!

Skrevet

irriterer meg og noe grenseløst av den der lambireklamen, hvor ei lita jente gaper fordi hun ser en søt sau.. klarer ikke å la vær å tenke på at det ser ut som det går for henne.. *sukkh* tenker mye koffert altså, men den er fæl..

Skrevet

Har det ikke vært reklame så har man måtte betale mer for tv-titting....så tusen takk for reklame...evig nok med nrk lisensen...

Skrevet

vet jo det, men ingen som har sagt at man må få reklame døtta ned i posten så det ikke er plass til det som egentlig skal oppi postkassa! Og de som sender meg reklame via telefonen...Har ikke spurt om det jeg assa!

Skrevet

sanna, det er forskjell på å barbere seg og kappe av seg huet.. man skal kunne se et program uten å få tid til tre tissepauser i løpet av et progra.. ofte er det fler og.. og reklame som dumper ned i postkassa.. noe er greit, men å få postassen full, og finne et brev oppi der..

Skrevet

har jobba litt med posten(post i butikk) det er bare å gå på posten og si ifra at du ikke vil ha post i kassa....kan hende du kan gjøre det på www.posten.no....så får du en lapp der det står "reklame, nei takk!" så er den sak ute av verden...telefonreklame da går man inn på brønnøysundregistret og reserverer seg, da slipper man reklame, selgere og andre som vil ha pengene dine på telefon...dette tar litt lengre tid...

Skrevet

og får du tid til tre tissepauser i norsk reklamepause...ja da er du gravid...:-)...sånn til sammenligning så har tyrkisk tv 7 min med reklame hvert 20 min pluss at de har masse reklame som farer over skjermen mens programmet går...irriterende....gubben e tyrkisk så hos svigers går det i tyrkisk "deal or no deal"....da har tilogmed vi "ikke gravide" til til tre tissepauser...

Skrevet

vel ja jeg er gravid, er jo her inne på bim da.. jeg vil ha et par reklamer av de ørtåførti kiloene med reklame jeg får hver dag.. og tv3 og et par andre kanaler sender kjempemye reklame, og da ekle reklamer som ofte kommer midt i maten.. greit med litt, men ikke ok med så mye..

Skrevet

he he....men da er det bare han fra madcom som kan hjelpe deg...:-) han som reklamerer for get...."hvis du er lei av trynet mitt er det bare å spole over..."....han er så søt....ellers så sier norsk lov om den reklame saken på tv at kun 5 min av hver halve time kan bestå av reklame....men nå har jeg dessverre ikke flere råd eller vink angående irriterende reklame...eller du slipper jo reklamen når du ser program på nett...men det er ikke det samme og alle ligger ikke ute på nett + at man må se programmene etter de er sendt på tv...ja ja...sånn er det da...:-)

Skrevet

men hvasynes du om de ekle tvreklamene? jeg har en liten hybel, uten kjøkkenbord, så jeg og typen sitter å spiser maten mens vi ser på et eller annet program.. matlysten er på bånn nå, og pga en service på tvn vår, så kan vi kun få inn noen få kanaler på tvn vi har nå, fordi de begynner å fjerne kabeltvkanalene, og fordi scart inngangen er herpa.. og midt i middagen kommer det en eller annet tulling eller gauder som skal fortelle meg om sin utflod, kløe i rumpa, fotsopp, råtne negler, herpes i munnen, dårlig ånde, og jeg vet ikke hva.. den verste, mest teite reklamen var den telenor hadde, om den landsbyen.. gikk jo hele tiden..

Skrevet

Det er selvfølgelig reklamer som irriterer mer enn den frister...Og det er selvfølgelig de reklamesangene jeg og går å nynner på...hmmm...men jeg synes og de fleste ekle reklamene er så urealistiske at det blir bare dumt....bind reklame feks...blått blod?? Men når man er dårlig, kvalm og lite matlyst så hjelper det helt sikkert ikke...vi har en nevø som ofte er på besøk og da kan vi ikke ha på tven når vi spiser(oppdragelse heter det visst, vi øver oss på han mens vi selv prøver å bli gravide...hvis han ikke får varige mèn av det så er jeg fornøyd...he he) ellers sitter jeg med pcen på fanget når jeg ser på tv og bruker den i reklamepausene... Vi har heldigvis flere kanaler og velge mellom så det er vi heldigere enn dere...men hvis den telefonreklamen med Morten Harket kommer, ja da skifter jeg jeg kanal....:-)

Skrevet

Tips 1: Reserver deg mot adressert reklame i Brønnøysundregisteret.

Tips 2: Lever inn en lapp på nærmeste postkontor hvor du reserverer deg mot udressert reklame i postkassen.

Tips 3: Endre innstillingen på mobilen din som gjør at du godtar reklame.

Se kun på reklamefrie kanaler.

Sånn... Nå føler jeg at jeg har gjort dagens innsats! JIHA!

Skrevet

hvilke kanaler er reklamefrie da? ikke tvnorge, tv3, discovery, og tv2? har dekoder fra get, men ikke den fancy med spoling.. har familiepakka der.. er det noen kule kanaler, gjerne med litt fylde i den pakka? da snakker jeg ikke nyhetskanalene, eller kanalene med språk jeg ikke skjønner det kvekk av?

Skrevet

NRK missey mi.....NRK....he he he he he....

Skrevet

Jeppp! Jeg snakker selvsagt om gode gamle NRK. Hva skulle vi gjort uten?! Man har jo både Nrk1, Nrk2 og Nrk3. Sistnevnte sender forresten mye bra.

Skrevet

Det jæ....Brønnøysundregisteret er jo en vits! Arrrg!!

Har liksom reservert meg både mot adressert reklame og de hersens tlf-selgerne, men tror du det hjelper da? NOPE!

Får drit i postkassa og disse forb...telefonene STØTT :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...