Gå til innhold

Flere som spyr ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kvalm de første pr mnd, men ikke noe spying. Nå, i uke 30, må jeg virkelig passe på hva og hvordan jeg spiser, ellers kommer det opp igjen:( Fant ut i natt at jeg ikke burde spist fårikål i går til middag....

Og ikke for mye av noe som helst, ellers går det gærnt. Åhhhh, er så lei, hater å spy....Var aldri plaget med noe i forrige sv.skap, og trodde jo det skulle bli bare kos denne gangen også. Dumme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den runden igår natt ja,jeg er uke 36+2 idag...Spøy opp alt jeg hadde spist igår trur jeg =0( Spyr ikke ofte da,men ofte nok...

Så nå begynner jeg å bli royalt drit lei å være gravid,og hvis ikke det blir KS så kommer jeg til å jobbe meg opp til klar med alle tiltak i boka...Men så har jeg kommet langt og har tre andre terminer jeg stoler mer på for det var både menstermin,første UL(uke 6) og 3d mål viste 28/29/30 april.Og da er jeg litt over en uke lenger på vei egentlig,så da føler jeg at det nå snart går bra og begynne med de tiltakene.... =0)

Skrevet

Jada, er kvalm og spyr. Spyr ikke hver dag, men skal ikke gjøre eller føle mye før alt kommer opp. Idag har jeg bare spisemani.... Noe som inkluderer to berlinerboller med syltetøy..... blant annet. Og klokka er ikke to engang....

Kanskje bra jeg kaster opp innimellom når jeg tenker meg om....

Skrevet

Var selv kvalm de tre første mnd, for så å gå over...nå har jeg slitt med kvalme i 2 uker. Er i uke 33. Lurer på om jeg skal kontakte jordmor, for matlysten er dårlig og jeg er bekymret.....trenger jeg å være det?

Skrevet

Er også kjempekvalm.....

Var ikke kvalm i begynnelsen av svangerskapet. Men nå...er 35+1 i dag, og har vært kjempekvalm hele helgen.

Det føles som om je har proppet magen altfor full ......men det har jeg ikke, får nesten ikke ned mat jo

Skrevet

Huff huff huff! Føler med deg!

Får frysninger av fårikål jeg, bare jeg ser navnet får jeg noia! Har heldigvis ikke plagdes med kvalme siden uke 17/18, men kasta opp før her en dag, uten videre... Men var ikke noe mer etter det, rart:S

God bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...