røre-røre og lille umulius Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Det er like før jeg må kjøpe ny og den jeg bruker er så vanvittig dyr. Har ikke fått tilbake på skatten så nå kan jeg ikke bruke penger på slik luksus. Noen med anbefalninger?
petite fleur Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker vichy fra apoteket, den er kjempegod og ikke så dyr ;-) Husker ikke helt prisen, men i overkant av hundre kr pr produkt.
LadyLuck & Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 bruker den tre trinns serien til loreal, kjempefornøyd..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Nivea! Den er bilig og utrolig god. Fjerner sminke uten problem. Jeg har mange ganger prøvd dyrer merker, men havner alltid tilbake til Nivea sin. Fin hud har jeg også - om jeg kan si det:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Dermalogica,, har veldig sensetiv hud så den er den eneste som funker Ganske dyr den også, men om man kjøper fra strawberrynet så blir det ikke dyrt.
røre-røre og lille umulius Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Nivea. Selges den i kolonialforretning?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Kun Shiseido som gjelder her i gården:) Anbefales på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå