Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 er 11 uker idag, og har jo hørt hjertet hos gyn min, men nå klarte jeg å finne den selv..! det var super gøy!!!! =) =) måtte bare si det til noen! hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 jeg hadde tenkt å kjøpe sånn dopler helt til jordmora fortalte meg at det ikke er lurt å gjøre d for ofte da di har rimelig høy strålefrekvens...
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 har også hørt det, derfor skal jeg absolutt ikke gjøre det ofte..! jeg bare MÅTTE se om jeg klarte det nå!!
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 hmm søk på doppler på google.... jeg er litt usikker på akkurat nett adresse , men prøv det du angelsounds fetal doppler heter denne
☆twinkle twinkle Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 hei, hva betalte du for denne? Har forresten sendt deg et svar på pmen du sendte...
Miss Dynamite Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 fikk kjøpt den pent brukt :) ok ska se på pm nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå