grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 da har man virkelig lov til å strutte med magen å føle seg flott:) tross alle små plager å bekymringer så kunne jeg ikke hatt d bedre. jeg føler meg virkelig priviligert som får ruge på en liten en:) har aldri hatt bedre selvfølelse heller:) nå fler jeg meg flott:)
2 fine små Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Samme her, foeler liksom at kroppen har en "mission" Veldig tilfredsstillende. Lysegraa dager faar man taale innimellom, men stort sett bare enestaaende aa vaere rugekasse... =o)
orkide75 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 samme følelsen her ja:) vokser og trives, viser frem magen i mammaklær og nyter hvert eneste spark:) slapper mere av i dette svangerskapet, er ikke så gira på å bli ferdig som da jeg gikk med førstemann så her nytes dagene i massevis:) begynner på uke 28 imårra:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Så heldige dere er som føler sånn. Jeg liker godt å ha beibi i magen, føler meg priviligert og har ikke all verdens plager heller. Men i motsetning til dere må si jeg føler meg virkelig ulekker. Går fra å være en slank person til å bli chubby, jeg vet ikke om det er det som gjør det eller om jeg hadde følt meg pyton uansett. Dere er heldige.
Berta_78 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Enig! Hyggelig innlegg, grysom, signerer. Føler meg spesielt heldig og egentlig ganske fin. Fikk så mange hyggelige komplimenter på fest på lørdag også :-) I tillegg har jeg og kjæresten min det så utrolig hyggelig sammen om dagen, synes vi er blitt knyttet så tett sammen gjennom det lille prosjektet vårt.
anette&tutta mari :) Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 jeg synes også det er deilig å gå gravid:) som sagt over her: jeg føler også at jeg er på et "mission":) har hatt mye plager, men det er overkommelig!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 det er helt fantastisk (= (= kunne ikke hatt det bedre! men har ikke vært plaga av særlig kvalme eller noe så jeg synes bare det har vært fint for det meste til nå
tea26 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 For å være helt ærlig så synes jeg ikke det... veldig koselig å få en liten en snart,og elsker å kjenne sparkene hans ..men er så utrolig trøtt hele tiden og lei av å dasse rundt i klær jeg ellers aldri hadde valgt.Gleder meg til å få kroppen min tilbake og energi til å være sosial igjen.. lenge til jeg vil gå gravid neste gang tror jeg.Har aldri følt meg mere sliten og ulekker noen gang:)
lana<3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Hadde du spurt om dette sist gang jeg var gravid hadde du fått et langt neeei...men denne gang begynner jeg å like det mer og mer og handler faktisk gravid klær i dette svangerskapet til å pynte meg med og fremheve mirakelkulen på magen.... Har både kvalme og bekkenløsning + andre diverse ting, men tenker som så det er siste gang jeg skal gjøre dette, og føler meg priveligert som er gravid ja.... Tenker på alle de som aldri får muligheten til å gjøre dette....Vi går alle med små mirakler i magen og dere må bare nyte hvert spark tilogmed når det begynner å gjøre vondt for faktisk etter fødselen savner man sparkene....
Isalita Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært kvalm, sur, sint, lei meg, frustrert, nedbrutt, hysterisk, deppa, selvmedlidende og delvis i tåka. Nå har jeg bekkenløsning, og det er ikke noe godt, jeg må virkelig bite tenna sammen når det river som verst... ..........men så går jeg samtidig og bærer på et lite menneske, som jeg har vært med på å skape. En som kanskje ligner på meg når han blir sint, og på pappaen sin når han ler. Kanskje har han mine øyne og pappas nese? Han er en liten gutt, som ikke har lært seg forskjellen på rett og galt, han har ennå ikke kjent godt og vondt. Han er helt ny!! Splitter ny!! Helt fersk. Han blir større og sterkere for hver dag, og jeg føler meg nærmere og nærmere, mer og mer knyttet etterhvert som minuttene, timene, dagene og ukene går. Den kontakten jeg og kjæresten har fått, den kjemien vi plutselig fikk, er uvurderlig, -helt fantastisk å kjenne at man har en som backer meg opp, en som passer på meg og som ser meg på en ny og bedre måte enn tidligere. Vi gleder oss så veldig til juli, til å få se hva vi har skapt. Konklusjon; JO, det er KUN deilig å gå gravid. : )
anette&tutta mari :) Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Baby-i-magen:) : du skriver utrolig fint:) kjenner meg veldig igjen i det du sier; kjemien mellom oss er fantastisk. samboeren og jeg har kommet så nær hverandre følelsesmessig som vi aldri har vært!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Desverre....( er det noe jeg ikke liker, så er det å gå gravid. Føler meg stor og fæl, og synes faktisk få er pene når de går gravide. Det supre er at det kommer noe flott ut av det!! Siden jeg har gått gravid og bært frem 4 unger + denne da, så betyr det jo at det går ann på et vis.. Gleder meg mye til nr.5 kommer i september. Supert at noen synes det er flott å gå gravid! Heldige dere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå