Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 jeg må på sykehuse å ta celleprøve, igjen. tar ca 3 timer å kjøre en vei, så sambo skal være med meg:) Men så skal svigermor være med, ingenting galt i det, men hun blir bilsyk av å sitte bake i bil, så da mener sambo at jeg kan sitte bake:S har prøvd å forklare han at jeg får vondt i knærne av å sitte længe bake i bil, siden jeg ikke får strukket dem ut. å nå som jeg er gravid(34+2) får jeg vondt i siden å ryggen av å sitte lenge. prøvd å forklare sambo, men tror ikke han forstår. åhh, blir så irritert! Jeg overreagere sikkert(hormoner). men det er våres bil å vi som skal på sykehuse, så da syns jeg hun skal sitte bake!
ninanja Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Bare sett deg foran, du. Og lat som ingenting når hun setter seg inn. Du er gravid og det er deres bil. Dette er ikke noe å diskutere en gang!
gullegget Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Kanskje dere kan bytte på? Er ikke noe særlig hvis ho spyr i bilen heller..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ta med en tom isboks med lokk. Hvis hun må spy, spyr hun i den og setter på lokket! Og så kjører dere videre. Hvis ikke får hun ta bussen eller sitte på med noen andre. Er det ikke litt barnslig å si at man blir bilsyk av å sitte bak?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Vil du sitte foran, så sitt foran. Lat som ingenting, så syns kanskje svigermor det er for gærnt å be sin gravide svigerdatter flytte seg;-) Og samboeren kan bare ti stille, hvis han ikke har forståelese. Punktum. Men dere kan jo stoppe og ta en pause underveis, hvis hun blir kvalm....
anneas Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hehe... Imponerende... Du som skal på sykehuset, ender å måtte ha det forferdelig for at alle andre skal få det som de vil... Hvorfor ikke gjøre det på denne måten... Enten kjører du eller svigermor, uansett så kan samboern sette seg baki... Med det alternativet, vil han kanskje forstå hva du prøver å si...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 hi her. Jeg sa til samboer at d finns bilsyketabletter, men han trodde ikke d funket på henne. hun kan jo sitte i midten bak, da ser hun jo veien som hun gjør hvist hun sitter foran. Jeg blir jo å sette meg inn i biln før henne. håper bare ikke sambo ber meg flytte meg bak. da blir jeg sint!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 jeg får jo vondt i siden å ryggen av å sitte lenge rett opp å ned, så klarer ikke kjøre så lenge. derfor vil jeg sitte foran på passasjer siden så jeg kan justere sete ryggen ettersom jeg trenger det.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 hi her hun skal sikkert handle. vi bor på en veldig liten plass hvor utvalget er dårlig. jeg skal handle masse baby ting mens vi er der.
anneas Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Enig med deg... hvorfor må svigermor være med?? Jeg har iallfall full forståelse av at du ønsker å sitte foran. Ryggen er ikke hva som føles best for tiden, og da trenger man iallfall ikke å gjøre det værre... Lykke til - tror nok du og samboern trenger en prat til om dette...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 hmm.... skal hun være me for å handle?? kanskje dette var litt dumt tidspunkt for å være me, hehe.... hvis ikke det er et ønske om å helst ha henne me da... jeg hadde hvertfall sagt at det må gjøres ved en senere anledning... hehe:-D
*H* Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 sitt foran, la sviger gå. hvorfor skal hu være med???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå