Gå til innhold

Hvor mange har har fortsatt IKKE mottatt selvangivelsen i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jeg kjenner har fått den, bla foreldra mine med samme etternavn som bor i samme kommune.

FRUSTRERT!!! Nå måtte gubben reise bort på jobb igjen også, så da blir jeg pent nødt til å åpne dem aleine. ÆSJ!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

jeg

Skrevet

Har heller ikke fått...

Og ikke typen.

Skrevet

Har ikke fått den... Venter i spenning, har overhodet IKKE peiling på om jeg har betalt inn for mye eller for lite pga forskjellige stillingsprosenter og lønnsøkning i løpet av året..

Skrevet

Vi har ikke fått:( Men posten er sein også her da. Kommer ikke før tidligst i 15-tiden.

Skrevet

jeg har ikke fått, litt kjipt hvis man sku bli skyldig masse da siden fristen for tilbakebetaling er allerede den 30 :(

Skrevet

Ikke fått.

Skrevet

verken jeg eller samboer har fått her.

Skrevet

ikke fått men posten er ikke kommet her enda da

Skrevet

Vi har ikke fått.....

Skrevet

Vi har heller ikke fått..

Skrevet

Ikke fått.

Men du som skriver om betalingsfristen, du kan også velge og vente på faktura, og det påløper IKKE purregebyr på den, kun ordinære renter, noe som ikke utgjør allverdens dersom du ikke skylder skjorta...

Skrevet

Mannen har fått,men ikke jeg.....

Skrevet

jeg....

Skrevet

venter og venter men ingenting kommer:-(

Skrevet

gubben har fått men ikke jeg :( må man betale tilbake den 30. om man smeller? får de som får igjen penger den 30. og da eller? er jo greit å ha litt lenger frist på å betale da...

Skrevet

jeg fikk idag, og har igjen ca 30 000 kr!!!!!!!!

Skrevet

Jeg fikk min i dag (20 000 WOHOO) sambo har ikke fått enda :)

Skrevet

jeg har ikke fått:/

Skrevet

vi har ikke fått, men jeg har fått sjekka det på nett i dag, litt skuffa er vi, men ikke noen baksmell så da får det heller bare være.....

Skrevet

Ingen selvangivelse idag heller...

Skrevet

Jeg har ikke fått!! Venta og venta.. Uff,kommer sikkert til å få sist av alle :( Skal snart rusle til postkassa nå og kikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...