4skatter Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Må bare skrive her mens jeg puster meg gjennom....... Har noen forferdelige rier, har sur gubbe fordi han ikke sov i natt pga 15 mnd jente med falsk krupp... Jeg har hatt rier, men ikke tette i hele natt... Og nå kommer de hvert 8-10 min.. men jeg kaldsvetter meg gjennom... Mannen er på møte på jobben... Mor har time hos spesialisten, som hun har ventet på i flere mnd, unge som er helt tett og jeg driver med forstøvninger med pariapparat på henne (har astma), den andre ungen i barnehagen... Og venninna mi som skal hjelpe meg på møte i banken... og alene med sykt barn også... HVA GJØR JEG?? venter egentlig ikke på svar... må bare lufte litt... Når skal jeg dra på føden? Kan man ta med et lite barn i verste fall? Kan jo ikke la være å føde pga mangel på barnevakt!! HVORFOR AKKURAT I DAG?? har gått og ventet i hele helgen, med 2 cm åpning og helt helt moden sa legen... Hun trodde jeg kom til å føde i løpet av helgen......
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ring mannen din du, et møte er ikke like viktig som at dere må ha noen til og se til det syke barnet deres slik at du får kommet deg på føden..
Miniogmy Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 er venninnen langt unna? jeg har aldri født, men jeg vil tro at det ikke er noe problem å ha med et barn på sykehuset, hun kan jo vente der til en venninne kommer, samboer, svigers etc? ring fødeavd. og spør ?
simba>>>3gutter Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ring gubben og kall han hjem og det litt fort, en fødsel og syke barn er viktigere enn et møte på jobben det finnes sikkert noen andre som kan ta det møte..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ring til føden, så sier de om du burde komme eller ikke. Om de sier at du skal komme så er det bare å få mannfolket hjem og også finne noen som kan ta datteren din...et møte er ikke veldig viktig om du skal føde, og mammaen din er vel ikke borte hele dagen?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 husker foresten et liknende innlegg sist jeg var gravid, og hun ringte og spurte men det var ikke greit å ha med barn på føden uten tilsyn. Du kan ikke passe på henne og de som jobber der har jo andre ting de skal gjøre dessverre.
4skatter Skrevet 7. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2008 Ja ringte og de ba meg levere henne hos en nabo eller barnehagen... men hun er jo syk og avhengig av apparatet sitt stakkar!! Har ringt mamma og mannen min... får ikke tak i mamma, men mannen min kommer straks... Sykehuset 45 min unna.... for f........ Skal prøve å holde igjen.... men hvert 8 - 10 min har jeg vel litt tid enda? Takk for råd...
ninanja Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Ring moren din/venninna di og mannen din og be alle møte deg på føden. Der overlater du datteren din til mormor eller venninna di - alt etter hvem som kommer først. Gubben må selvfølgelig være med deg på fødselen.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Ok det der var nervepirrende lesning!!!!LYKKE TIL!!! Bare husk å prøv ihvertfall med å slappe av...Om du ikke slapper av blir det antageligvis bare værre.... TYpisk at sånn skal skje på en sånn dag da.... Men lykke til ihvertfall!!!! =0)
Underveis --> Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Oi oi oi! Litt for spennende kanskje ja! Bra mannen er på vei hjem ;-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå