silhah og emilie Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 emilie er 16 mnd men hun er stooor:) 12,5 kg og 84,5 cm jeg har quinny freestyle og den er akkurat nå..nesten litt knapp.. må sikkert selge den og kjøpe ny, har vel bruk for den ei stund til.. hvilken vogn vil dere anbefale?
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Knapp? Vi bruke 3XL vogna til snuppa frem til lillebror ble født... da var hun 106 cm...
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Simo og teotonia vognene skal være store...
silhah og emilie Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 ja denn er ganske knapp ja...hun har føttene helt inntil kanten på fot støtta..og hun liker ikke å ha føttene nede
~sjiraff~ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Da er det ikke rart da.. fotstøtten må jo ned om den skal vare lenge )
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Foreslår at du tar med ungen og prøver forskjellige vogner. Mener at Simo skal ha den største sportstrilla, det hadde de før i hvertfall. Mulig Brio også har, hvis du går på enkle vogner så er de ofte større innvendig, lite fancy, men praktiske. Min gamle Simo komi vogn er KJEMPESTOR i hvertfall, kunna glatt ha en 3-4åring den uten problemer.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Vi har nettop kjøpt GT safari til lillegutt på 2 år. Liker den veldig godt. Den har en fin størrelse. Er lett å kjøre. Og koster ikke skjorta:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror du skal ta henne med i butikken jeg MIn lange toåring har fortsatt goood plass i vår bugaboo, men jeg har hørt om flere andre som synes denne er kort i ryggen. Tror det kommer litt ann på om ungen har lengden i bena eller i ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå