Gå til innhold

Noen her som har Emmaljunga Twin Cangaroo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som har noe å si om den som søskenvogn? Jeg kommer til å ha en på nesten 2 1/2 samt baby.... synes den ser bra ut, og lurer på om det stemmer...

Noen som evt har ca pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke twin, men den som singel. Er stort sett fornøyd med den. God trillecomfort og god plass til knerten i. Både med og uten pose og tykke klær. Har hatt noe prakk da, men de har fikset alt relativt raskt.

Men tenk nøye over om du vil bruke så mye penger når eldste er 2 1/2 år. Hvor mye du vil trenge en tvillingvogn, hvilken bruk osv. Skal selvsagt ikke fortelle deg hva du skal gjøre. Er ikke det jeg mener:) Men er ikke sikkert den på 2 1/2 år kommer til å bruke vogn mye lengre. Kanskje det holder med ståbrett? Men det er jo avhengig av hva du tenker å bruke vogna til da:)

Skrevet

Vel, guttungen som da vil være to og et halvt, har en tendens til å plutselig ikke ville gå... selv om han kan gå langt når han vil. Vi har ikke fått barnehageplass til ham fra høsten av, dermed kommer vi til å måtte mye ut på tur. Da er ikke søskenbrett det som funker best heromkring. Ikke så mye asfalterte veier, og f.eks type brede skogstier... Derfor ønsker jeg en "skikkelig" søskenvogn, som tåler litt, og der jeg kan ha babybagen mot meg, mens guttungen ser fremover...

Tar gjerne i mot forslag på andre gode vogner... har ogås sett på brio wave, eller hva den nå het igjen, men der kan jeg ikke snu bagen...

Skrevet

Da skjønner jeg:) Men det er en veldig god vogn, og iflg de på butikken har jeg bare vært uheldig, for de har ikke hatt klager på andre vogner de har solgt av samme merke:) Liker vogna godt:) Har prøvd OTH Urban Jungle også en kort periode, men er mer fornøyd med den denne:) Så jeg kan gjerne anbefale den for deg:)

Skrevet

Ok, takk for at du tok deg tid :-)

Vi tenkte å dra til sverige for å sjekke pris der... så satser vi på at svigermor er i det gavmilde hjørnet igjen om ikke så lenge... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...