Gå til innhold

Hva blir det til middag idag da jenter:)?

Anbefalte innlegg

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hos oss blir det krydra stekt laks,med villris og en god salat og rømme til=)

HOs dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panert sei med hvitløk. Gleder meg=)

Skrevet

Her dukker det opp en gjeng med grandtanter iløpet av ettermiddagen som skal passe snuppa til pappa kommer hjem. Så de får lasagne som jeg alt har laget. Varm i mikro'n! Jeg reiser!

Skrevet

makaronipudding/makaronigrateng med poteter, gulrot og brokkoli

Skrevet

Ytrefilet (eller indre,husker aldri forskjell) med wok-grønnsaker

Skrevet

Pølser og pizzasnurrer. Feirer 2 års dag i dag vi=)

Skrevet

Middagspølser (kylling og kalkun), potetmos og grønnsaksbl.

Skrevet

Jeg har vært nede på kaia å kjøpt meg sei fra fiskebåten som lå her, den var fiska i morges, så her blir det nydelig fersk sei-biff til middag:) Med poteter, grønnsaker og rømme! mmmmm.... kjenner jeg gleeeeeder meg!!!!!!!!!!!!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Mmmmm:) er så godt med fisk altså..hver gang vi spiser det, så sier vi at vi burde ha det oftere..og det skal e sannelig begynne å gjøre oxo hehe:)

Skrevet

Poteter,grønnsaker,løk og karbonader med brun saus.

Lettvindt og godt:)

Skrevet

Blir laks her også, men med kjipe poteter og sikkert en saus til:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Å gratulere så masse med dagen:)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

poteter er godt da:) men orker ikke maset med å skrelle dem hehe;P

Skrevet

Vi skal ut å spise i dag:-) Jeg er lat og han slutter sent på jobb...Gleder meg! Er lekerom også der vi skal, så det må jo bare bli bra hehe.

Skrevet

Her blir det Spaghetti :)

Skrevet

Her blir det fiskegrategn. Barna elsker elias fiskegrategn med gullerot. Koker poteter og makaroni og har til.

Skrevet

Oksestek rester fra i går.

Skrevet

McDonalds. Jeg er syk, eldstetuppa er syk, mini og guttebassen er frisk, men mannen er bortreist...

Typisk, så vi gjør det lettvint i dag...

Skrevet

Torskefileter med ett eller annet ikke enda bestemt tilbehør

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Pkv5; lurer på den derre fiskegrategnen med elias, hva er så spesielt med den? er det bare elias utenpå pakka eller? Hadde vært litt morsomt å prøve den,men gidder liksom ikke å betale så mye ekstra om det bare er elias utenpå pakningen om du skjønner hehe;)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

å er jo så godt å slippe stresset og maset med middag hjemme, godt for barna oxo=)) kos dere masse

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja på sånne dager så er mcD. en stor hit her i huset hehe;)så skjønner deg godt ja:)

Skrevet

Klippfisk-form.

Og denne gangen har jeg skiftet vann på fisken! Det tenkte jeg ikke på forrige gang og hele middagen endte i søppla. Snakk om ramsalt!! hehe.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehe uff da,litt morsomt oxo da hehe;) minner me om den første jula e skulle feira ilag med svigerfamilien min det..de hadde vært så omtenksomme og snille så de skulle overraske meg med pinnekjøtt (min favorittjulemiddag;))..de pleier jo ikke å ha pinnekjøtt der de bor,så de hadde jo bare dampa de, ikke tnekt på at det skulle vannes ut først;) ÆSJ ÆSJ ÆSJ hehe;)ikke å anbefale nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...