lille oscar + bebis Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 hehe, ALT jeg lurer på... men tenkte på noe... ongen sovner ofte rett etter amming. Samtidig er det jo viktig at ongen får rapt/gulpt etter måltidet... skal man vekke ongen for å rape den? Eller legge den fint i senga for å sove? Er det ikke farlig å legge ongen til å sove uten å gulpe/rape? tenker hvis de gjør det i søvne kan de vel kveles... hehe, uerfaren førstegangs her! takk for svar på mitt finurlige spørsmål!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Det der går seg til. Sitter du og ammer, og ungen sovner, kan du bare la den ligge og sove på fanget i noen minutter, før du tar den opp og prøver å få ut en rap. Er slett ikke alle som gulper så mye - det har aldri mine to gjort. Det kommer kanskje en rap, og så sover babyen videre - eller våkner og vil ha mer pupp. Man må bare ta det som det kommer. Er ikke så farlig om de ikke raper/gulper, det verste er hvis de har problemer med luft i magen. Da bør de få rapet før de legges ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå