Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har liksom sett for meg edge duo'en som "min" vogn, men etter å ha sett dem i butikken og fått litt tips og råd fra betjeningen der, innser jeg at den blir for stor. Vi bor i 2.etg uten heis, og pga plass må jeg drasse vogna helt opp hver gang, evt bale den ned i kjelleren. Så vi sparer ca 8-9kg på å velge feks City Cross. Synes vogna er fin jeg og lurer på om det er noen av dere som har noe å kommentere på den? Pos eller neg.
*En rosa og en blå* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vurderer sterkt denne vognen jeg også, så jeg dytter litt oppover!
Tante Gustava Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Vi har kjøpt den (med citybag). Fått den veldig varmt anbefalt av flere. Har ikke så mange personlige erfaringer, foruten litt trilling på stua da Men den virker veldig lett og fin. Og den er jo betydelig lettere enn Edge duo!! Så om du skal bale med den opp trapper o.l ville jeg ikke vært i tvil, løp og kjøp
Madde/sommergutt:) Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Vi har også kjøpt den, med citybag. Det som er så greit med den er at den er en lett modell, så blir det jo på en måte to vogner i ett, og man kan velge forskjellig farge på bagen og sportsdelen. Det jeg synes er et pluss i tillegg er at sportsdelen kommer lengre ned. Når man kjøper sånner kombi-vogner kommer ofte sportsdelen så høyt opp..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Er citybag det samme som hardbag? Skjønner ikke helt dette med myk og hard bag.
Madde/sommergutt:) Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Om du går inn på denne siden, så får du sett bilde av både citybag og softbag:) Alle fargene som man kan ha på di ulike vognene ligger også ute her:) www.emmaljunga.com
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Denne vogna har jeg også falt for og vurderer å kjøpe!:-) Er det noen som vet hvor mye man kan spare på å kjøpe den i Sverige?
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Holdt nesten på å kjøpe denne jeg og... Men; da jeg prøvde Voksiposen nedi citybagen synes jeg den ble altfor liten, samme gjelder lammeskinnspose. Det er egentlig noe å kansje ta hensyn til med tanke på at babyen skal bruke den hele vinteren... Eller så er jeg helt enig i at den vognen er jo mye mer praktisk med tanke på vekt osv. + at man bruker jo sportsdelen lengre enn bagen!
Madde/sommergutt:) Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg spurte hun i butikken om det var god plass til voksipose i citybagen, og hun sa at det var god plass til den... Hmm.. et lite salgstriks der da mon tro... jaja.. babyen kan jo bruke sportsdelen fra han er 6 mnd og oppover, så satser på at det skal gå greit likevell:)
mmagdalena Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Vi har også sett på denne vognen, med city bag. Syntes ikke den virket så mye mindre enn den på emmaljunga edge duo, jeg... men vesentlig lettere. Og så ser den litt tøffere ut, da.Synes det kan være artig med ulike farger på sportsvogn og bag også. Men alt i alt er dette vognvalget ganske vanskelig, egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå