Gå til innhold

Hvordan kjenner dere fosterets bevegelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er dette jeg har kjent litt på de siste dagene, eller om det bare er magenmusklene som tøyer seg.

Litt vanskelig å beskrive, men det kjennes ut som bobler som sprekker, et lite puff, og så er det over. Kjenner det sånn litt under navlen. Det er over på et sekund, kjenner det best om morgenen. Er 16+4 i dag. Er dette babyen eller er det bare luft i magen, evt muskler som strekker seg. Hvordan kjennes bevegelsene ut for dere? Er førstegangs, så vet faktisk ikke hva jeg skal kjenne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jg å var usikker på hva jg kjente når jg var 14-17 uker, fra 18 uke kjente jg virkelig liv,da var jg 100% sikker...

jg var så utrolig heldig her for ei uke sia(uke 19+5) at jg holdt en hand på magen,klemte litt inn og kjente sparket på utsiden, å jg hylte til vettu, sambo skjønte jo ingenting og skvatt til av mitt hyl:p

det var en sååååå stor opplevelse og går nå å venter hver dag på at sambo også kan kjenne dt utenfor... kjenner som regel liv når jg ligger på kveldene el våkner om morgenen:-)

min tanke er, mini er god og mett om kvelden og sulten om morgenen, hehe....

håper du blir sikker på hva du kjenner snart.. bare vent! det kommerr..

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen... Er også 16+4 i dag. Har kjent på boblene men også masse anna som foregår... var til JM forrige veke og fikk då høyre hjertelyd + at vi høyrde tydelig at babyen sparka... ikkje usannsynlig at det er lilsjegullet vi kjenner... ;o) Men har til gode å kjenne "dunk" forlpøig.. kan jo ta litt tid det da...

Skrevet

Hei!

Eg og er førstegongs, og 20 + 5, kjenner ikkje någe sikkert eg enda.. I natt har eg drømt at babyen sparka så eg kjende det..:0)..

Men eg kjenner jo egentlig mye rart, så kanskje eg berre ikkje er bevisst nok på akkkurat ka eg skal kjenne.. men eg vett han er veldig aktiv, har vore på ultra fleire gonger, og gutten kan virkelig bevega beina.. Fekk beskjed om at morkaka ligger rett i retning magen, slik at det kunne gå litt tid for meg.. Gleder meg sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...