Gå til innhold

O'Fantastiske Rockering!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja!

Jeg er dritfornøyd, jeg!

Har mistet 2 cm på tre uker. Er kanskje ikke supermye, men jeg er ihvertfall skikkelig fornøyd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant? :-)Har mistet 2 cm på midjen og 3,5 på sideflesket på 3 uker, er strålende fornøyd! Men, jeg må øve på å rocke andre veien også, klarer bare en nå.

Skrevet

Jeg også klarer bare ene veien! Er skikkelig god den veien da, men andre veien går den rett i bakken:-/

Men herregud så gøy når man ser resultater!

Skrevet

1,5 cm på en uke her =) Suuuperfornøyd! Og har enda ikke kommet over den au au fasen hehe, så klarer ikke rocke så veldig lenge av gangen

Skrevet

Har ikke fått den enda:( Husker ikke om det blir to eller tre uker siden jeg bestilte den, nå i slutten av uka:/

Skrevet

spennede da å lese ... ja tror jeg må bestille en sån .. men kommer den over toll og avgifter in i norge ? ser mange av dere bestiller fra utlandet.... eller kansje jeg skal få bestilt den til sviger i sverige ..

hihi 4 fødsler har satt sine spor med løshud og slappe magemuskler

Skrevet

Jeg har bare hatt min siden fredag, men synes det er kjempegøy men AU AU så vondt hehe

Men. hvor lenge rocker dere av gangen? Altså en Økt :-)

Klarer ikke rocke mer enn kanskje 1 minutt eller 2 sammenhengende før den detter ned, men det gjør vel kanskje ikke så mye?

Skrevet

Jeg bestilte ringen som heter 4lb og det kom på ca. 350,- inkl. porto. Ikke noe toll eller avgifter.

Skrevet

Jeg er ganske god på å holde den oppe. Rocker tolv min om dagen nå, og det er sjeldent jeg trenger å ta den opp igjen.

Tror ikke det gjør noe om det ikke er sammenhengende alle minuttene, så lenge den ikke faller ned etter ti sek hver gang liksom;-)

Skrevet

Jeg har kun rocket maks et min, ikke for at jeg ikke klarer mere, men det gjør så himla vondt!! Hehe.. Har fått resultater fordi jeg da ;)

Skrevet

Jeg vil også ha rockeringen min!!!

Hehe =)

Skrevet

Ser at det er så mange her inne som har rockering og må bare spørre..er det sånn at man trener alle musklene i magen?at mangen vil bli fin og stram til slutt(;

Skrevet

hva med oss som absolutt ikke kan bruke rockering til vanlig da? hehe, jeg fixer ikke å den ringen til å gå rundt og rundt jeg, den detter rett ned!! er det lurt å kjøpe en sånn ring om man ikke kan rocke med ringer til vanlig?

Skrevet

Du får det nok til! Jeg klarte ikke vanlige rockeringer i det hele tatt og denne klarte jeg bare 10 sekunder første dagen, men alt dagen etter gikk det bedre. Etter en uke klarte jeg 5 minutter i strekk og nå etter 3 uker stopper jeg den etter 10 minutter men tror fint jeg ville klart 20 minutter i strekk om jeg ville. Nå er det andre veien jeg må øve meg på, der detter den ned etter 5-10 seunder, hehe... Så rocket første 10 min ene veien i dag og så har jeg prøvd en 8-10 ganger andre veien etterpå og skal prøve mer senere i dag. Nettopp begynt den veien, men alt litt lettere enn i går.

Skrevet

*kremt* jeg har snart brukt rockeringen i 2 uker.. og jeg klarer LANGT i fra 5 min i strekk... hehe:P

Men er mye bedre med denne rockeringen enn vanlig rockering.. vanlig rockering faar jeg absolutt ikke til.. ikke sjangs:P

Skrevet

grattis mona! :D

Skrevet

puh..nå har jeg gjort 10 minutter.. ble inspirert her.. haha! varm rundt midjen ja!

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig......:-)

Hvor bestiller dere denne rockeringen da??

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Min detter ned etter 10 sekunder maks :( Alltid :( Mannen min kan rocke i timesvis. Jeg som har så fine movements også!

Skrevet

ja det lurer jeg og på?

Skrevet

fløyel.. du starter med den rett ikke sant? ikke på skrå? det er veldig viktig og en feil de fleste gjør. Setter den litt på skrå liksom!! Og det er lettere for nybegynner å ha det ene benet godt fremfor det andre. :D

Skrevet

Jeg setter den helt rett og rocker mot rockeretningen, bena mine står helt rett. jeg bare klarer det ikke. gjør det helt likt som dustemannen som er flink i alt han gjør

*grrrrrr*

Skrevet

står med bena helt rett = står riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...