*min lille sin!* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 ? er det kanskje det jeg kaller "leamus" ? er bare i uke 19 ..
Hera83 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 I hvilken sammenheng har du hørt ordet? Man sier gjerne at man hører knepping i magen. Høres litt ut som ledd som knekker.. Det er visst livmorbåndene som lager disse lydene. De tidligste sparkene jeg kjente fra babyen kjentes også ut som leamus, akkurat som du beskriver.
Hera83 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Det er visst også vanlig å høre et knepp idet vannet går, men det har jeg ikke erfart ennå!
Miniogmy Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 jeg er ca ni uker på vei, og jeg mistenker at jeg er lenger på vei.. jeg kjenner av og til noe i magen som føles som svak leamus, kan det være barnet? , hvis jeg er lenger på vei mener jeg?
Hera83 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg kan bare svare i forhold til min egen erfaring, men jeg kjente svak leamus da jeg var i uke 15 (14+5). Det kan jo selvsagt være barnet det du kjenner, men da tror jeg du er lenger på vei, akkurat som du sier du tror. Etterhvert er du ikke i tvil om hva du kjenner, gled deg til det!
1, 2, 3!!! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg hørte å kjente dette kneppet da vannet gikk med både nr 1 & 2!
lucky3 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Det kom et høyt og tydelig knepp øverst i magen min for et par dager siden - hadde bare lest om det her inne til nå - og ofte i forbindelse med at vannet har gått, men her er det ikke noe vannavgang, det var bare en gang, men veldig tydelig. Dette er 3. graviditet og har ikke hørt det før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå