Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Tegner de ordentlig eller er det skrabling og streker?
Bebis08 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Min gutt blir tre om en mnd, og han kan ikke tegne noe særlig som jeg kan se hva er. Det er mest skrabling ennå ja. Hadde kanskje trodd de kunne tegne litt mer nå, men....
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jenta mi på 2,5 tegner kruseduller og streker, og så forklarer hun oss hva hun har tegnet etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Gutten min er 3år og 1mnd. Han tegner bare kruseduller - stort sett. Men han er flink til å tegne etter meg. Tegner jeg f.eks en sol - tegner kan også en. Men den blir jo selvsagt litt "skjev" da. Han kan også tegne bokstavene sine. De hopper gjerne litt rundt på arket, men han får med alle. Ellers liker han best å bare rable rundt. Han liker bedre å utforske nye penner og farger enn selve tegningen.
2smågull Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jenta vår på 2år og 4 mnd kan tegne ett ansikt. med 2 øyne, u til nese og strek til munn. vi ser godt hva det er.. ble kjempeimponert jeg.hu er veldig glad i å tegne og male. kunne nok gjort det hele dagen om mulig..
Makka Pakka Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jenta mi på 2,5 år tegner mest streker og kruseduller. Men hun kan tegne ansikt, dvs en runding med to prikker + nese/mund inni. Ikke verst synes jeg. Hun tegner også små kruseduller i tomme kryssordruter og leker at hun skriver. Hun elsker å tegne og male.
minsta Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Min gutt på 3,5 holder fremdeles pennen inni knyttneven, helt i toppen av pennen. Så det sier seg jo selv at det ikke kan bli noe forståelig ut av det. Han er nemlig ikke interessert i sånt arbeid som ikke kan gjøres med gravemaskin! .-) Fir en stund siden fant jeg på at jeg skulle prøve å trene finmotorikken hans litt. Jeg hentet fram sånne litt store perler som en kan sette på brett og stryke etterpå. Han så en stund på boksen med perler, prøvde litt med hånden nedi. Så forsvant han! Og kom tilbake med gravemaskinen sin og begynte fornøyd å grave i boksen...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Rundt jul tegnet min jente som blir 3 i juli sin første hode- foting. Den var utrolig fin. Nå tegner hun for det meste uhu-er, dvs spøkelseslignende skikkelser. Når hun tegner får hun med seg mange detaljer, als som er i ansiktet og alle fingrene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå