Gå til innhold

Merker dere forskjell når barna spiser godteri?


Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Altså forskjell på aktivitetsnivået?

 

Thomas blir høy på sukker... aktivitetsnivået stiger merkbart! I går kveld fikk han en (stor) muffins, og noen minutter seinere var han både høyt og lavt, og løp rundt i stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmm....Nei har ikke merket noe igrunn, men når han får det er det stort sett når vi har besøk og da er aktivitetsnivåtet ganske høyt til vanlig, så er jo mulig noe av det er pga kake?

 

MEN på skolen merker jeg det ekstremt godt, de ungene som har med seg boller i matpappen er ikke alltid greie etter lunsj. Og på ungdomskolen var de som gikk på senteret og kjøpte Cola og boller rett og slett et h***** etter lunsj. Gjelder jo ikke alle, men de som allerede var litt livlige ble VELDIG livlige etter en slik lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene min for jo litt mer energi av godteri, eller mat med sukker i. feks, frokostblanding, yoghurt og nugatti mm. Men de blir ikke overgira, slik noen snakker om, eller hissige og ampre. De får bare litt mer energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe forskjell på Linea, burde vel merket det etter kjeks, rosin, bolle, yoghurt o.l? Men nå drakk jeg en del cola i svangerskapet (gjør det nå også, skamme seg!) så kanskje hun er imun? ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilo'er hva er det?? (Skal gå på streng diett med en gang jeg har sjangsen)

 

Men seriøst: Utrolig nok så har det å holde seg vekk fra cola ikke hatt så stor effekt på meg når jeg har prøvd det, men det å ikke drikke det på lang tid, for å SÅ begynne igjen uten å ha samme aktivitetsnivå anbefaler jeg virkelig ikke. Holdt meg unna i to år og jobbet i butikk, startet igjen og satte meg på skolebenken, vips 10 kilo opp! (Bodde alene på den tiden og unnet meg veldig mye god mat (store porsjoner, eier ikke metthetsfølelse) og mye snop!) Merker ikke noe til kofeinet i cola heller jeg da... Mange års erfaring! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...