Rose69 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har ikke PCOS, men ei venninne ble gravid med en slik kur.Uten å ha PCOS.Det var visst hormonstabiliserende. Noen med erfaring? Tenkte å ringe legen min og høre om j kunne få resept på Metf. Hilsen
soleia Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei! Eg brukar dette, men så har eg PCO og då. Eit av trekka ved PCO er at ein har ein lett grad av insulinresistens,( som i diabetes type 2) og Metformin vert brukt for å stabilisere blodsukkeret som verkar inn på hormonproduksjonen. Har ikkje høyrt noko om at ein brukar Metformin utan at ein har insulinresistens. Det går an å sjekke for insulinresistens vha blodprøver. Eg vart gravid men mista tidleg på første kur med pergo + met. No har eg akkurat fått positiv test etter andre kur :-) så no kryssar eg fingrane for at det skal virke bra vidare, så spiren vert verande. Lykke til!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Nei har ingen erfaring.. men ville bare si hei og si at nå er det på tide å møtes snart igjen ))) Håper alt er bra med deg/dere!! STOR KLEM FRA MEG
Rose69 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Hei Soleia! Gratulerer så mye! Så flott at du er blitt gravid! J ringte gynekologen min idag og fikk beskjed at j ikke kunne få Metformin. At d var beregnet kun for PCOS. Men han skulle sende meg ny resept på Pergo. Vell.Da får vi se. Og Tullemor; jeg er så spent hvordan d går med ruginga! Når er "IKM"???
Rose69 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Tullemor :-) Fyttikatta - jeg sjelver av spenning!!!Dirre dirre...Jeg ønsker så hardt -så hardt at du skal bli MAMMA snart! Stooooooooooooooooooooor klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk snuppa.. sitter her på rugedag 7 og bare tisser blir gal, er kvalm og er så trøtt at jeg orker bare jobbe halve dager. Men det er vel bivirkninger av crinonen sikkert.. kleeeeeeeeeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå