Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Snakket med ei som sier hun står min samboer nær. De kan snakke om alt liksom. Veit at det ikke er noe mer, og har pratet med samboer om dette, men alikevel jeg er sjalu Var bare så vondt å høre at de har et så nært forhold... Hva mener dere? Hadde dere reagert? Har deres ektefelle/samboer "Jente venner"?
mamma&urokråka Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Skjønner deg godt jeg. Man vil jo helst være "den nærmeste", ikke sant? Man ønsker jo at det er deg kjæresten kommer til når det er noe. Da føler man seg jo viktig og verdsatt. Samboeren min har ei venninne, som han har hatt fra før jeg ble kjent med han. Vet ikke om de er veldig fortrolige egentlig, snakker vel om mye rart, men hun er nygift og jeg vet at det ikke er noe mer. Nå har jeg også blitt god venn med henne og mannen hennes og de skal være faddere til gutten vår. Så syns det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 De er ikke så fortrolige sambo og hun heller. Han sier at det er hun som alltid skarvler om det ene og det andre som har skjedd. Men alikvel gjorde det vondt langt inni hjerte å høre hun si at de har en nært forhold....*Sukk*
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Flere som har noen synspunkter på dette??
FrøkenKnallkul Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg skjønner deg godt Men virker ikke som om du har noe å frykte. Utfra det samboeren din sa, virker det på meg som om denne dama er litt innpåsliten og kontaktsøkende. Litt spesielt å fortelle deg at hun har et nært forhold til din samboer, litt desperat på en måte. Tror nok ikke du har noe å frykte. Men jeg hadde også blitt litt sjalu, ja
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Skjønner deg godt. Jeg hadde blitt sint, fortvilt og sjalu. Nekter ikke mannen min å ha jentevenner, og heldigvis har han ikke så mange nære heller, men hadde han hatt det tror jeg at jeg hadde slitt en god del ja..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 HI her.. Takk for svar.. Godt å høre at det ikke bare er jeg som er teit her. Veit nok innerst inne at jeg ikke har noe å frykte, men jeg er bare så lei den kjerringa! Og det at hun sier det sånn til meg er jo litt snodig ikke sant...? Uff kunne virkelig ønske jeg ikke var sjalu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå