♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 symptomene er der... men det er ca 14 dager siden jeg tok ut spiral men allerede har ejg typiske symptomer. har ikke turt å ta en test enda. men symptomer som øme bryster, kvalme om morgenen, og jeg må ha bare må ha gjende kjeks.Merker at jeg må på do oftere men klarer lissom ikke helt å gå ordnetlig på do. Men prøver jo å ikke tenke så mye over det enda, vil ikke bli skuffet, så jeg prøver å ta tiden til hjelp Eller hva synes dere? skulle jeg ha tatt en test kanskje?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Oj så gøy at dere prøver, er du ikke på msn eller? Du kan jo ta en test ja for å se, ihvertfall så har du masse syptomer.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 er ikke på msn så ofte lenger nei. er her og på facebook... Holder på å bli gal av syptomene. jobber jo på skole med psykiskutviklingshemmede elever og ho ene slo akkuratt der ribbeina slutta og det gjorde vondt i hele magen. men men. Holder på å bli gal. liker tanken på å være gravid men kan fint klare meg uten symptomer
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 brystene mine svulmet opp og var vonde ca 1-2 uker etter jeg tok spiralen. BH-ene passet faktisk ikke. men fikk en blødning etter og ha hatt det sånn i ca 1 uke, og etter det ble alt tilbake til det normale igjen.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 glemte å si at jeg var hysterisk kvalm i 3-4 dager også. men alt forsvant med det samme blødningen kom. regner med det var siste hormontrippen jeg fikk av spiralen det.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 jeg fikk blødning i tre dager etter at jeg tok ut spiralen. ikke noe mer etter det... når har jeg kun gravid sypmtomer. Morgen kvalme og alt som hører med
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Når tenkte du å teste? Siden du har morgenkvalme og alt som hører med, så er det jo såpass høyt HCG at det slår ut på gravidtest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå