*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei alle sammen!! Jeg lurer på om vi forandrer personlighet når vi endelig har blitt gravide jeg... For noen måneder siden så var det vi som satt inne på *bli gravid- forumet* og gledet oss over endelig å kunne henge på 1. tri og deretter 2. tri osv.. og vi var jo så hyggelig med hverandre alle sammen, og håpet at alle snart kunne følge etter på 1. tri. Men hva skjer når vi endelig kan bytte forum, jo da er vi plutselig ikke så hyggelige lenger, da begynner vi å belære og henge ut de andre for bagateller( kanskje ikke bare bagateller bestandig) men uansett så er det strengt tatt ikke vår sak. Vi har ingenting med hvordan andre lever livet sitt, har vi vel????? Hva skjedde med den gjengen som var på *bli gravid* hvor alle heiet på og støttet hverandre?? For vi er jo den samme gjengen, er vi ikke? Det blir jo nesten sånn noen ganger at man savner "miljøet" der inne... Men uansett, ha en strålende dag alle sammen!!!! )
Gjest stockholms tjej Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 tror sikkert de er litt mye hormoner av og til=) jeg vet at jeg ikke forsøker belære noen i de hele tatt jeg svarer på sånt jeg har opplevd eller hørt fra leger, men jeg skjønner jo at man ikke kan ta alt på alvar her og at man må snakke med sin lege, men at du kan få råd her inne=).... sen at man kan vare stygge med varandra her inne er nok for at visse tråder kan gjøre en iriterrt.... men håller nok litt med deg.... jeg driter nå egentligen helt opp i hva de som er her inne syns om meg pga. at jeg ikke er go vennine med noen her inne, og de er mine veninners mening som betyder noe for meg.=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Noen liker å krangle, sånn er det bare. Jeg hater det, både her inne og i det "virkelige liv". Tror det vil komme i bølger dette, ikke så mye vi får gjort med det dessverre. Eneste jeg foreslår er å droppe å svare på disse trådene, det er jo det som får dem til å ligge på toppen hele tiden. Styrer besvisst unna de fleste røyke - og matinnlegg på forumet jeg, det er ofte der de fleste kranglene stammer fra.
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg er helt enig i at man kan få mange gode råd her inne, og det er veldig kjekt, jeg får masse gode råd her og er veldig glad for det. =) Og jeg er sikker på at alle her er snille, ålreite mennesker, men som noen ganger lar seg provosere. Jeg mener heller ikke at vi er dårlige mennesker, men noen ganger så er det kanskje greit å bare la være å kommentere på noen tråder. Jeg har selv f.eks røyka, men for meg var det ikke noe problem å slutte, jeg mener det er en selvfølge, men jeg vil ikke være ufin og stygg med de som ikke har klart å slutte allikevel. Det er ikke min sak... Og noen tråder som er skrevet av anonyme er KUN for å provosere, det er jeg sikker på. Og det er jo de trådene som får flest svar, så anonym fikk det som h*n ville...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå