Gå til innhold

NEEEEEEI emilie klinte makrell utover den lys beige sofaen min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det er dumt å ha en lys beige sofa med små barn i hus men når bf dro så hadde jeg ikke noe annet valg en å ta sofaen til mamma..siden hun skulle flytte

å nå vare emilie å hentet brøskiva med makrell på oppå høystolen og klinte utover sofaen:(

hvordan får jeg bort det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh shit :(((

Tror ikke du får det vekk fra sofan når det ikke går av på klær engang :S

Får håpe du får igjen på skatten da,så kan du kjøpe ny :S Off... KJIPT med små bøllefrø ;s

Skrevet

nei wenche ikke si sånn da:( er sofa til 30 000 dette:s og jeg har myye annet jeg MÅ bruke evt det jeg får igjen på skatten :( BUHU

da blir det ikke ferie i år alikavel da:(

Skrevet

Muhahahhahaha....der får du for å ha lys beige sofa :-DDD Jeg har mørk blå, skal ha den til de små har lært seg finere manerer..

Skrevet

Off.... det var en dyr sofa, hadde ikke turt med småunger i hus nei hehe...

Men du MÅ jo ikke kjøpe en til 30 000 når du skal kjøpe ny :-O Shit

Skrevet

Legg et teppe over i en mørk farge:)

Skrevet

uff...er det mye?? vet det kan gå ann å bruke potetmel, for å suge opp en del, også støvsuge restene opp etterpå...

men du kan jo prøve med wanish(?) også.....husk å la det ligge på litt,før du begynner å vaske.

viktig å få bort det overflødinge, så du ikke kneker alt utover, da blir det enda verre.

lykke til.....

Skrevet

Bløt opp, ikke la det tørke inn. Skaff stoffrens ASAP!

Skrevet

ja men jeg hadde jo ikke noe annet valg en å ha lys beige sofa...

har prøvd å vaske bort men det ble nesten verre

seler har jeg men hun satt ikke oppi stolen..hun var ferdig med å spise så jeg tok henne ned..så kokte vannet på kjøkkenet så jeg sprang for å ta det og da var hun kjapp gitt..lille luringen

må nesten ha mat på stua siden jeg nesten ikke har kjøkken

Skrevet

neinei det skal jeg ikke...men hva kommer mamma til å i tro..er jo egentlig hennes sofa...men jeg sa det til henne:s lys beige sofa og barn hører ikke sammen

Skrevet

ehhh...i et innlegg så klager du over at du ikke kan gi ungen din dyre ting..og i et annet så skriver du at du har en sofa til 30 000????

Jeg har en til 16 000 og sytes det var dyrt nok og jeg har vel det de kaller "god råd"....

Skrevet

Jeg har løsningen!!

Vanish Oxi Action sofa og tepperens!!!

Den tar alt og da mener jeg ALT! Vi har også lysbeige sofa, og jeg trodde vi måtte ut å kjøpe ny da den ikke så ut... Prøvde først vanish sin sofa og tepperens og den tok alt, sofa´n var så god som ny.

Vi har også hvit flossteppe i ull, og snuppa klarte og velte et glass smoothie med skogsbær blanding, jordbær, og banan altså en knallrød smoothie. Også denne gangen var planen å kaste teppe hvis den ikke flekken gikk bort. Men vanish tok bort hele flekken, og den var ganske stor!

Skrevet

ugla kan du lese eller????? jeg fikk den av mamma for hun skulle kjøpe ny når hun flytte...og jeg hadde ikke annet valg enn å ta den for bf eide den andre sofaen og han flytta ut

hadde ikke hatt råd til denne sofaen jeg nei

Skrevet

sorry, det innlegget kom etter jeg begynte å skrive på dette...

Skrevet

Løp på Jernia og kjøp Bio Guard fjekkfjerner!! Skal visst være den beste i følge min møbelforhandler, men jeg har heldigvis ikke prøvd meg på makrell ennå;o) Lykke til!!

Skrevet

står i hovedinnlegget også:)

Skrevet

Fikk makrell i tomat på en KRITT HVIT dress jakke en gang. Brukte sitronsåpe og vann på. så rett i maskinen. Og ALT var vekk:)

Anbefaler deg å spraye på vann, så gnikke med sitronsåpe. Da går det kanskje bort. sitronsåpe hjelper til mange vanskelige flekker.

Fås kjøpt på reflex butikkene i trondheim. Iallefall den på tiller (før barnas beste)

Skrevet

Silje og Isack`en f.17.01.06 er det den ved dolly dimples på tiller du mener?? på andre siden av city syd liksom??

Skrevet

Jeg vasker min sofa i mokrofiber, med varmt vann og mikrofiber klut. Den tar bort det mest utrolige, t.o.m blekk. Men aner ikke om det tar tomatflekker.

Skrevet

Jeg har bare lyse møble- og det er ikke noe problem her hos oss- selv med småbarn i huset. Det er ingen som går rundt og spiser. Og møblene er Ekornes skinn, så de tåler en trøkk. Sofaen kostet nesten 60 000 med pall, så jeg er streng på spising annet enn ved spisebordet.

Med det gjelder faktisk oss større også. Eksempelets makt, vettu!

Jeg kjøpte sofarens der jeg kjøpte sofaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...