Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg skal fly til Oslo på fredag, og så videre til Danmark. er det noe spesielt jeg bør tenke på da? Terminbekreftelse, trygderettigheter i forb. med sykdom o.l.? Det holder vel kanskje å ta med helsekortet i tillfelle noe skulle skje?
skatten kom i mai :) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 har ikke vært ute å flydd selv i graviditeten , men skulle tru at så lenge du har med papirene dine har du det du trenger.. trur det er hvis du skal fly etter de fire siste ukene du må ha legeerklæring trur eg.. du kan jo gå inn på sidene til flyselskapet du skal fly med å sjekke der om det ikke står noe angående dette... ellers så trenger det kanskje ikkje være så dumt med et par støttestrømper fra apoteket..
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei :-) Jeg fløy i uke 32, en 2 timers flytur. Hadde med meg helsekortet, og en bekfreftelse fra legen i tilfelle. Fløy med Norwegian. Det var ingen som spurte meg om papirer verken i innsjekk, under turen eller ved avstigning heller forsåvidt :-) Hvis du plages med hovne ben, kan det være fint med støttestrømper. Og ei vannflaske i veska. God reise!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg fløy fra australia i uke 32 i forrige svangerskap og hadde ikke noe spes annet enn papirer og støttestrømper. Ingen grunn til å noe spes foråndsregler tror jeg. Jeg klarte meg hvertfall kjempefint jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Er det ikke mye stråling når man flyr? Trodde det var litt skadelig å fly når man er gravid pga.stråling...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Det er helt greit å fly og større fare for en ulykke i en bil som min lege sa. Men ta på støttestrømper og beveg deg innimellom hvis det er langt flight.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå