Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Min datter på snart 3 måneder raper ikke etter mating på natta/morgenkvisten. Hun bare sovner på skuldera mi. Så blir jeg sittende oppe i minst 30 min for at maten skal synke. Er livredd for at hun skal gulpe etter at jeg har lagt henne igjen og ikke få puste. Sitter dere oppe for å vente på rapen som ikke kommer, eller legger dere babyen og dere selv? :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Sluttet med raping på natten da hun var 2 mnd.
mussefrk Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jenta mi rapte aldri på natta hun, å vi hadde ikke noe problemer med det. Jeg syntes det var unødvendig å vekke opp jenta på natta for å rape da hun såv godt uten.
mamman til to gutter Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg ga meg ikke før han rapte, men det gikk stort sett ganske raskt. mini hadde mye vondt i magen, så jeg visste at hvis jeg ikke fikk han til å rape, så ville han få vondt i magen. Gulp kom det etterpå uansett ogo det var aldri noe problem selvom jeg hadde lagt han igjen. når hun er så "stor" som 3mnd skal det ikke være noe problem om hun gulper etter du har lagt henne.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Vi legger han bare vi Men han sover på siden også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå