Tweak Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ja, men er på bryllupsforumet av drømmende grunner og ikke reelle grunner! ;-) Har ønsker om å gifte meg med samboeren min snart! Men ingen planer enda. Likevel så kan jeg ikke dy meg for å planlegge catering, gjesteliste budsjett etc. allerede... :-( Det er jo så kjekt!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 ja..har ikke kommet igang med planlegging av bryllup enda..ikke satt dato en gang!! blir vel ikke før neste år...men kjekt å snuse innpå her og få litt idèer osv..
Mamma 07&09 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Er lurt å være tidlig ute:) Skal gifte meg 8 august 2009:) Håpe ej... Har satt av dato, men ikke hørt om kirka er ledig eller lokale... Skal ente gifte meg i ulsteinvik elle rpå sjøholt. Ørskog kitrka er veldig fin, så det blir vell mest sann synlig den:) Hvor skal dere gifte dere da?
You can call me Dårris Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jepp. Men bor ikke der hjemme lenger. Ble østlending for snart 5 år siden. Skal gifte meg her også.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 dytter denne og ser om det blir nokke respons.. skal gifte mej på Stranda sia ej e der i fra.. grunnen til at vi ikj he satt dato e fordi vi tenkte vi sku ha en baby til først.. ;P
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 E e fra ålesund:) skal gifte me i oktober 09,men ikke her oppe da... blir på østlandet=)) glede me så syuukt masse, vært forlova i 6år nå,så e på tide altså hehe;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå