Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Kan dere fortelle meg litt om gangen i dette? Hvorfor dere gjorde det, om dere fikk det dekket og hvor mye som skulle til for å få det dekket, tiden etter operasjonen osv...? Hvor ble operasjonen utført og er dere fornøyde med resultatet? Har tenkt på reduksjon lenge og spesielt nå etter jeg har fått barn og vil ta opreasjon da jeg er ferdig med å amme. Bruker 80E (eller stor D) og har mye plager med rygg og nakke som etter utallige behandlinger aldri forsvinner. I tillegg er jeg rett og slett lei av puppene og vil ha det mindre! Noen som kan fortelle sin "historie"?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker 85F og skal ta brystreduksjon når jeg har gått ned 15 kg. Så jeg henger meg på denne! Dytter denne opp!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei. Jeg hadde reduksjon for halvannent år siden. Hadde str D og gikk ned til liten C. Var ikke så innmari store,men ganske sie :-) Gjorde det på privat klinikk,de tok meg inn med en gang,kostet 30000 tror jeg. (husker ikke helt.) Dette gjorde jeg før jeg fikk barn,og tok et valg da om at jeg kanskje ikke kunne amme senere. Gikk opp endel kg under sv.skapet nå,men har gått ned igjen alt,og det syntes på puppene. De ble ganske slappe igjen,så er nok lurt å ikke gå opp og ned i vekt etter opperasjon. (har ikke ammet nå ) Syntes opperasjonen var grei,var sykemeldt fire uker. de to første var jeg bare i ro,og kunne ikke gjøre stort. Er nok lurt å alliere seg med familie og venner den tiden hvis man har barn,for man blir ganske hemmet. Det grodde fort og fint og jeg ble fornøyd med resultatet. Men hadde jeg visst jeg skulle bli gravid så fort,hadde jeg ventet. Spør mer hvis du lurer,stikker innom tråden senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå