Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 .. kan vi bli enige om at når folk spør om vi ammer svarer vi bare nei, og ikke legger ut på lange forklaringer om hvorfor? Synes ikke vi trenger å rettferdiggjøre oss. Det kan bli en selvoppfyllende profeti. Hvis vi føler at andre dømmer oss så begynner andre å dømme oss. Det burde bli normalt å kunne svare at man ikke ammer uten at noen forventer en forklaring. Jeg har i allefall begynt med det, og kaster nå stafettpinnen videre til dere andre.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 God ide... Kanskje det blir lettere å si nei etter hvert også. Jeg er med!!!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg er også med på denne:) Uten tvil:):
aanonym Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Det har hele tiden vært slik jeg har svart, også da helsesøster spurte. Og jeg har enda til gode å få noe oppfølgingsspørsmål. Med et helt enkelt "nei" så viser du at dette er en privatsak, og at man ikke er interessert i å forklare ytterligere.
Lille Bell Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Enig. De spør jo jo over alt. Jeg ble spurt av butikkselgeren sist jeg prøvde bukser. Ble så paff.
Dunder Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hehe! Det er faktisk sant. Har oppdaget det etter at jeg har begynt å bare si nei. De fleste tør faktisk ikke spørre - folk har vel en viss sosial intelligens likevel . Jeg er HI. Var ikke meningen å være anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå