Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Blir de liggende litt "krummet" i alle slynger eller er det bare denne; Lodger Shelter? http://www.cheekyrascals.co.uk/?menuId=52 Syns nemlig denne virker veldig smart, og får jeg baby på vinteren har jeg litt lyst på en slik en. Men jeg syns babyn ligger litt krokete, og lurer på om det kan være noe godt da...? Er alle slynger slik?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 I en slynge vil barnet bli liggende med krummet rygg. Dette er jo ganske likt med hvordan de ligger i mors mage, så jeg kan ikke tro at det er skadelig eller ubehagelig.
LadyLuck & Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 har hørt at det finnes små puter man kan bruke for at de skal ligge bedre og puste friere(om det er det du er redd for), men vet ikke hvor de selges Og evt skjev rygg etc dannes ikke før de begynner å gå. Har selv ryggproblemer og livredd for at mine to skal få det, men legen og HS sier at barn ikke får ryggproblemer før de lærer å gå.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ok, har sett litt på ulike bilder på nettet. Og jeg ser at alle ligger litt krummet, og det er jo naturlig så det er sikkert ikke skadelig nei. Takk for svar
Yo&La+spire Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Ikke skadelig i det hele tatt:) Det er bare godt for små/nyfødte barn å ligge litt krummet, slik som de gjør inne i magen. Men pass på at babyen ligger riktig slik at haken ikke presser på brystet. Da kan den ha vanskeligere for å puste. Ligger en fin forklaring inne på thebabywearer.com om hvordan barn ligger best i slynge. (leste faktisk en artikkel om en som mente de ikke hadde godt av å ligge flatt, i vogn f eks....uten at eg tror de har vondt av det altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå