spent86Mod:) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei hei alle jenter:)I dag er jeg 12+1 ifølge legen min:)Var på kontroll på fredag og ble fremskøvet en uke:)Så nå har jeg termin 22 oktobber:)Fikk se fosteret og ett bankende hjerte:)ER så utrolig stolte:)!!!Nå er jeg inne i den bestye fasen av svangerskapet:)!Da er det veldig liten sjans for att ting går galt i allefall:)Håper jeg!!! Ha en flott dag alle sammen!!!! Stor klem!!
Mage igjen Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Velkommen skal du være! ) Deilig å kunne puste litt lettere ut! Lykke til videre!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei så kjekt da.Og velkommen hit.. Har bare vært her i noen få dager selv. Har termin 19.okt. Ønsker deg også en flott dag:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Velkommen inn hit! Herlig å kunne slappe av litt mer (....selv om en stadis finner nye ting å bekymre seg for...det er vi kvinner eksperter på!!!...) Lykke til videre fremover i en kjempespennende tid med voksende mage og gullets første tegn til spark!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå