Glad-mamma:) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nå som G.O. gikk ut ser jeg ingen potensielle vinnere... Heier litt på Silje.
*Super*Mamman* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jar kjedelig at geir Ove gikk ut ja... Men heier på Silje nå da!!! Bare ikke mammadalten vinner så!!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Håper Silje vinner hun er den som er den kjekkeste av de som er igjen Hun er den som virkelig fortjener å vinne synes jeg da :=)
Bebis120408+150511 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 enig..silje er den som er mest verdig av de som er igjen..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg slenger meg med og heier på Silje jeg også. Har i grunn gjort det fra dag 1. Hun er den av farmendeltakerne som har hatt beina mest nede på jorda, hun er den jeg har likt best hele veien og hun har jo faktisk litt kunnskap om dyr også. Når man ser to mannfolk som tror de kan tvinge ei ku til å gjøre som de vil ved å dra dyret i horna, kan man jo begynne å lure på hva som foregår i topplokket dems... Og når en tulling skal fange inn sauene ved å bruke lasso........ Ærlig talt! Man kan finne andre måter å bevise sin manndom på enn å skremme dyrene unødvendig..! Heia Silje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå