Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det noen her som kjenner til, eller har opplevd selv, å få positivt utslag på digital graviditetstest på forventet menstruasjonsdager, for så å få negativt utslag (ønsket å dobbeltsjekke) noen dager senere? Jeg fikk positivt utslag lørdag morgen (27.dag) og idag fikk jeg neg (29.dag) Jeg har ikke hatt blødninger o.l. Har bestilt legetime i morgen.. Sukk.. ble bare så innmari lei meg...Skikkelig nedtur.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke eller føle..Er m.a.o veldig takknemlig for gode råd, tips, what ever..
lioness* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har opplevd det, og det var dessverre en såkalt kjemisk graviditet. Det fester seg ikke ordentlig, eller går til grunne rett etter at det har festet seg. Da kan man få en positiv test men negative igjen etter det Fikk svaaaak pos på forventet menstruasjonsdag og negativ dagen etter. Tok et par dager til, så beg. jeg å blø Men har du testet på morgenurin på dag 29 også? Og er testen av samme type? Ellers kan jo det ha noe å si. Håper for din del at du er gravid, men dessverre kan det jo høres ut som om det ikke har utviklet seg videre denne gangen. I så fall håper jeg du lykkes snart igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå