Aga:-) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg får frem skjemaet med selvangivelsen, men jeg kan ikke se om jeg får igjen noe eller evt restskatt? Dere som har gjort det, hvor kan jeg se om jeg blir rik eller fattig?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Du må levere den først. Der etter gå "tilbake til meny".
Aga:-) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Ok. Den kan uansett endres etterpå, ikke sant?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ja. Du må så trykke "Gå tilbake til meny". Da kommer det opp et nytt alternativ (husker ikke hva det står) Der ser du hva du skulle ha betalt. Så kan du sammenligne med hva du har betalt - og vips ;-)
Korse76♥ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Tror det bare funker i explorer også, jeg fikk det ikke fram i firefox.
* 5 om dagen * Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 får ikke levert heller jeg, uten å ha fått papirutgaven....åååå, ( pga pin koder )nyserrigheten lenge leve asså....hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå