Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har selv en D-cup men det e visst ikke bra nok, han hadde elsket om jeg tok silikon sier han Desuten sa han at om jeg begynte å trene litt så kanskje det "ble" litt mer på meg! Hvordan hadde dere taklet det? Kan noen legge dette ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Taklet det? Jeg hadde svart; Du får ta meg sånn som jeg ser ut. Sånn er jeg og det får du takle. Eller gå. Ingen tvinger deg til å bli. Men, ta i betraktning at jeg bare sitter og venter på en grunn til å hive mannen min ut.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Du er vel ikke sammen med min ex??? Som å høre han , jeg er glad jeg er ferdig med han for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Ville svart med samme mynt: f.eks at det finnes kremer og pumper for å få større penis, da tenker jeg nok pipa ville fått en annen lyd. Men ellers vil jeg bare si: Fy fader for en råtten fyr. Har han passert 20 år. Han hørtes en smule umoden ut. Ikke bry deg du. Store pupper er bare i veien. Skulle ønske jeg hadde så "små" pupper som deg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Hvis han mener du må trene for å fortjene hans seksuelle tjenester -... vel, da bør han være en betydelig hingst selv!!!! Snakker om å ha oppblåst ego. Finn deg en annen!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Er han stor nok for deg, da? Be han forlenge utstyret, så får du se hvordan han reager! Høres ut som en guttunge i puberteten.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg har store pupper jeg! Send han hit!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Overse det idiotiske svaret over her fra ei som er 12 år i hodet, og deretter kaster du han ut!!! Jeg synes dette høres for dumt ut til å være sant, men hvis det er det, så lurer jeg litt på hvorfor du er sammen med denne taperen..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 For en premieidiot! Kan han ikke ta deg som du er, er det noe galt med han. Glad i deg er han iallefall ikke. Du får se hva han sier om han vil du skal være uten ryggplager, eller ha større bryst. Med ryggplager. Kroppsfikserte mannfolk takler jeg dårlig.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #14 Skrevet 31. oktober 2009 Ikke vær sammen med noen som ødelegger selvbildet ditt!!! Hva skal du med ham? Høres skikkelig råtten ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå