Gå til innhold

Er det lett å selge en brudekjole???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 4 mnd til jeg skal gifte meg så jeg brurde jo ha funnet meg en kjole etterhvert. Men så har det seg slik at etter fødselen og etter at jeg begynte å trene igjen har jeg gått ned ca 4-6 kg i mnd så det jeg er redd for da er om kjolen kommer til å bli for stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gifta mg i august i fjor. Min kjole ligger nå på finn.no.

Har ligget der siden slutten på januar vel å ingen har ennå ringt...

Så eg syns ikke d e lett å selge...

Skrevet

Tror prisen du setter har en del og si om en får solgt den.

Eg kjøpte min på finn.

Og ho var gått ned til halv av halv pris.

De fleste brudekjoler ligger jo på en 10-15 tusen.

Og tar en halv pris av det så blir det jo 5-7,5 tusen.

Og det kan en bestille nye skreddersydde kjoler for.

Tror folk tenker litt sånn, at da kan de like så godt bare bestille de fra utlandet.

Eg tenkte iallfall sånn, men eg ville gjøre et forsøk på finn først.

Og eg fant virkelig drømmekjolen min. Tok den ikkje fordi eg fikk den så billig liksom.

Skrevet

Hei.

Jeg kikket lenge på finn før jeg bestilte meg en ny skreddersydd til under 5000 isteden.

Var så heldig at nettbutikken akkurat hadde åpnet filial i Sanvika. Dro derfor dit for å prøve. Flott kvalitet og nydelig service gjorde meg overbevist.

Jeg bestiller kjole todelt. den vil ha knyting i korsettet og strikk i livet - altså ganske fleksibel om jeg skulle gå ned i vekt. ( Skal ned 8 kg.)

Har ingen planer om å selge kjolen igjen - da jeg har lyst til å bruke den senere. Den kan nemlig fort gjøres om til ballkjole :-)

Mitt råd styr unna de dyreste når du går så ned i vekt. Finn en kjole på finn eller feks johnsenbrudeportal.net slik jeg gjorde.

Da har man større felksibilitet og mer penger til andre ting .-)

Skrevet

Ikke lett å få solgt brudekjole nei.. er så mange på markedet å velge blandt, så er mange som ikke får solgt. Jeg har prøvd å selge min i over ett år nå.. enda jeg vil selge den under halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...