Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 (på magen....) kan jeg gjøre noe for at den skal forsvinne fortere?? (har født).. tenkte at jeg kanskje kunne trene magemusklene,hjelper det?,(magen min er allerede ganske flat)..eller hjelper det kanskje å ta sol??..så hele magen blir brunere på en måte?eller blir stripa også mørkere da?noen som har tips? og..forsvinner stripa alltid? er redd den skal bli verende der jeg:(,noen som ikke har blitt kvitt den etter fødselen??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Stripa har forsvunnet helt av seg selv til meg, etter begge fødslene. Syns det gikk ganske fort også.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Stripa forsvinner av seg selv. Tar noen uker, kanskje et par mnd. Forsvinner gradvis...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 takk for svar:).. jeg fødte for ca 2 uker siden,og har ikke merket noen forskjell..men det kan altså ta flere uker?og kanskje flere mnd.?..jeg håper den forsvinner til sommeren så jeg kan gå med badetøy og sånn uten å tenke på den mørke stripa...(det ser jo ut som hår)
Lillegulle<3 Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 jeg leste på din baby at det var ei som den stripa ikke hadde gått bort helt før nesten 1 år. Men den hadde gått gradvis bort da. så jeg belager jeg meg på å kanskje må ha en bikinitopp eller singlet på stranda i år, så får jeg heller bli gledelig overaska hvis den går bort før den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå