Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt bedt om å bli med på kurs i Hellas i august. Dessverre er det akkurat den uka eldstejenta begynner på skolen. Jeg ville jo så gjerne gjøre dette til en spesiell dag for henne, samt passe på at hun møter opp hel og rent og med børstet hår osv, noe pappaen er særdeles dårlig på, han skjønner ikke poenget (vi har snakket en del om det i forhold til rene klær i barnehagen også...) Men så ble det søkt om fire plasser på kurset og vi fikk to og leder har bestemt at jeg skal ha den ene og hun den andre. Hva ville dere gjort????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kunne ikke gått glipp av første skoledag for jenta mi, uansett!!! slike ting går langt foran jobb og karriere for meg og kan aldri betales i penger. Alle de andre barna vil sikkert ha mammene sine der. Og det er jo en spesiell dag for alle barna med masse sommerfugler i magen og spennende øyeblikk. Dette ville jeg delt med barna mine.

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde prøvd å prioritere første skoledag, hvis det er mulig.

Det er jo en dag som virkelig er en milepæl i din datters liv, mens et kurs ikke har samme betydning i et langt liv.

Når du ligger på ditt dødsleie - hva vil du angre mest på: '

at du gikk glipp av et jobbkurs eller at du gikk glipp av ditt barns aller første skoledag?

Skrevet

Det er akkurat det, jeg vil mye heller være hjemme, men hvordan slippe kurset når sjefen vil at jeg og ikke de to andre skal dra? Jeg prøvde å si at de heller måtte dra, men hun vil jeg skal dra pga høyere stilling osv.

Skrevet

Si det som det er, at det er din datters første skoledag. hvis hun har barn selv vil hun forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...