Gå til innhold

Er det lett å selge en brudekjole???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 4 mnd til jeg skal gifte meg så jeg brurde jo ha funnet meg en kjole etterhvert. Men så har det seg slik at etter fødselen og etter at jeg begynte å trene igjen har jeg gått ned ca 4-6 kg i mnd så det jeg er redd for da er om kjolen kommer til å bli for stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går an å få sydd de inn også da. Hvertfall hvis du sier fra når du kjøper den at du har planer om å gå ned, så vil de jo hjelpe deg å finne en modell som kan sys inn og justeres.

Skrevet

Glemte å svare på spørsmålet.. ut fra hvor mange brukte brudekjoler som er til salgs, så tror jeg ikke det er så veldig lett. Er vel et spørsmål om pris...

Skrevet

Nei det er ikke enkelt. Ihvertfall ikke på finn. Har i lange tider prøvd å få solgt min der, men nå ser det ut til at noen funnet den, og vil ha den.;o))

Skrevet

Oki tusen takk for svar.

Hvor mye kan en sy inn en kjole uten at den mister fasongen da?

Skrevet

Oi, vil tro det varierer fra kjole til kjole? Hvis det er 4 mnd til du skal gifte deg, og du ikke har funnet kjolen enda, så burde du kanskje begynne å titte. Hvis du finner ut at du vil ha en som må sys så tar det fort 4 mnd tror jeg... Ville ringt en kjolesalong og avtalt time for prøving, og hørt med dem om innsying.

Skrevet

Nei! Det er veldig vanskelig!

Skrevet

Har flere venninner som ikke har fått solgt kjolene sine. Pga det har min svigerinne bla sydd og farget om sin brudekjole til en såkalt coctailkjole - som hun kan bruke i festelige anledninger,bryllupper etc.

Det synes jeg var smart i hvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...